Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Intuition liner
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="skanken" data-source="post: 1138267" data-attributes="member: 115724"><p>Tack! Okej det var kul att höra. Jag har inte bakat mina, kändes så konstigt när jag stoppade ner foten i den obakad så jag vågade inte utan skickade tillbaka dem. Fick till det rätt bra med mina mercury liner så det blev dem istället. Kanske dax för att prova baka dem nu när dem gamla är slut <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="skanken, post: 1138267, member: 115724"] Tack! Okej det var kul att höra. Jag har inte bakat mina, kändes så konstigt när jag stoppade ner foten i den obakad så jag vågade inte utan skickade tillbaka dem. Fick till det rätt bra med mina mercury liner så det blev dem istället. Kanske dax för att prova baka dem nu när dem gamla är slut :) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Intuition liner
Tillbaka
Topp