iran/chile

osram

Ny medlem
iran/chile
någon här som åkt skidor i typ iran/chile?
hur var det?
hur bodde ni?
hur mkt kostade det?
var det värt det?

sådana frågor har jag, det verkar ju häftigt =)

iran/chile
Rätt tänkt polar´n!! Jag vill också testa på det!!
Men ingen tycks veta skit! Som vanligt får man väl luska ut det själv!! Men om du hör något så skrik så gör jag detsamma!!

iran/chile
Rätt tänkt polar´n!! Jag vill också testa på det!!
Men ingen tycks veta skit! Som vanligt får man väl luska ut det själv!! Men om du hör något så skrik så gör jag detsamma!!

iran/chile
det var en artikel í transition nyligen som handlade om ett par grabbs som åkte iran.. tror dom hade pyntat 10 000 var för två veckor och då ingick resa, boende, liftkort..allt.
Tål att kollas upp!

iran/chile
absolut... undrar när bästa skidsäsongen är där?
hörde nånting om att landet var kaos när de firade nyår typ i mars.... men så långt söderut borde väl bästa åkningen vara i februari trots höjden?

iran/chile
Ska åka till Iran den 7:e feb, flyget gick på 1.450:- tor från köpenhamn, liftkortet i Dizin kostar 60:-/dag ca, taxi från Teherans flygplats ska enligt obekräftade källor gå på ca 200:- för två timmars resa, kolla in skifed.ir för dizin:s hemsida inte särskilt informativ sida men det är vad jag lyckats hitta iaf..

iran/chile
förresten:
hur länge ska du stanna?

du är tvungen att skriva en rapport när du kommer tillbaka =)

lycka till

iran/chile
Flyget fick vi genom en resebyrå i malmö, iranier som bor i Sverige brukar använda det bolaget som har en flygning i veckan till teheran när de hälsar på släkten, därför är det så billigt, fick tipset av en iranier jag känner.... blir borta en vecka bara, rapport kommer...

iran/chile
vet inte vad resebyrån heter, går inte att höra vad han säger när man ringer dit.. telefon 040-6118855, ligger på Ö förstadsgatan 29A det är ingen hemlighet

iran/chile
Jag har hört att Portillo i Chile skall vara bra, funderar själv på att
åka dit i sommar. Tror dock att det e ganska dyrt om man jämför
med Iran speciellt om man kollar flygpriserna.
Skall vara bra skidåkning men det är ju alltid lite risky att dra i väg
till andra sidan jordklotet, man måste pricka in en jäkligt bra
väderperiod om det skall vara värt det.
Hör av dig om du får mer info om Chile!

.m

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp