Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Iran=Farligt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rikard_o" data-source="post: 22054" data-attributes="member: 43578"><p>Hyenan, vad har du för problem egentligen?!? Hatar jag dig...? Fattar ingenting.... Jag har väl hela tiden på detta forum sagt att jag INTE tycker Iran är farligt, att de inte är terrorister etc. Både innan och efter jag var där. Och att jag tar upp mänskliga rättigheter EFTER jag varit är en slump, kunde lika gärna ha tagit upp det innan. Är intresserad av frågor om mänskliga rättigheter, är det något fel på det eller vadå?! Iran har stora problem med detta och det håller många iranier själva med om, i synnerhet de som bor utomlands som här i Sverige. Men jag blandar inte ihop folk och regim. Jag tycker inte heller man ska bomba bort regimen i Iran så som vissa i väst verkar vilja utan är för ett fredligare arbete för att iranierna själva ska kunna byta regim, något som många, många av dem vill. Men du kanske tycker det är bra att ayatollorna har makten i Iran istället för folket? Då är du nog i minoritet, vare sig du är iranier själv eller inte. Min uppfattning efter att ha varit där är att iranierna i Iran är lika måna om att byta regim som deras landsmän i exil. </p><p></p><p>Detta är för övrigt ett skidforum och det är framförallt det som diskuteras här. Inte fel att glida iväg och prata om annat men den här tråden handlade ju från början om hurvida det är farligt att åka till Iran eller inte. Min uppfattning både innan och efter jag varit där är att det inte är farligt. Så vad har jag sagt som gör dig så arg??</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rikard_o, post: 22054, member: 43578"] Hyenan, vad har du för problem egentligen?!? Hatar jag dig...? Fattar ingenting.... Jag har väl hela tiden på detta forum sagt att jag INTE tycker Iran är farligt, att de inte är terrorister etc. Både innan och efter jag var där. Och att jag tar upp mänskliga rättigheter EFTER jag varit är en slump, kunde lika gärna ha tagit upp det innan. Är intresserad av frågor om mänskliga rättigheter, är det något fel på det eller vadå?! Iran har stora problem med detta och det håller många iranier själva med om, i synnerhet de som bor utomlands som här i Sverige. Men jag blandar inte ihop folk och regim. Jag tycker inte heller man ska bomba bort regimen i Iran så som vissa i väst verkar vilja utan är för ett fredligare arbete för att iranierna själva ska kunna byta regim, något som många, många av dem vill. Men du kanske tycker det är bra att ayatollorna har makten i Iran istället för folket? Då är du nog i minoritet, vare sig du är iranier själv eller inte. Min uppfattning efter att ha varit där är att iranierna i Iran är lika måna om att byta regim som deras landsmän i exil. Detta är för övrigt ett skidforum och det är framförallt det som diskuteras här. Inte fel att glida iväg och prata om annat men den här tråden handlade ju från början om hurvida det är farligt att åka till Iran eller inte. Min uppfattning både innan och efter jag varit där är att det inte är farligt. Så vad har jag sagt som gör dig så arg?? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Iran=Farligt?
Tillbaka
Topp