Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Iran=Farligt?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="rikard_o" data-source="post: 22056" data-attributes="member: 43578"><p>Hyenan, jag har väl inte hackat ner på vad du säger i sak? Jag tycker bara din ton mot folk här är aggresiv och allmänt otrevlig flera gånger. Också på andra trådar har du på ett otrevligt sätt klagat på att småsaker som folk säger om Iran inte stämmer med verkligheten osv (kaffe eller te.. eller både och kanske) En jävla besserwisser verkar du vara. Jag har för övrigt hela tiden haft samma uppfattning om det här med terrorister och farligt att åka till Iran etc, både innan och efter jag varit där. Varför håller du på egentligen? Jag tycker i grunden samma som du i just denna fråga (men inte så många fler kanske..)</p><p></p><p>Och att jag NU vet varför det bor så många Iranier i sverige.... suck. Även innan jag åkte hade jag ganska bra koll på landet. Dock kan man ju aldrig veta precis hur det är innan man varit där. Men jag vet varför iranier flyttar från sitt land. Det vet man även utan att ha varit där... </p><p></p><p>Och min ålder... tja, om du hade inteligens nog att klicka på mitt nick så hade du sett hur gammal jag är. Hur gammal är du själv lilla vän? Och utbildning.... inte för att du har med det att göra men jag har en fil kand i systemvetenskap samt studier i statsvetenskap och media- och kommunikationsvetenskap. Ska jag dra resten av mitt cv eller... Det heter obildad för övrigt (om det var det du menade). Som man bäddar får man ligga besserwissern... Gå och lägg dig eller nåt och sluta förpesta dina medmänniskors tillvaro.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="rikard_o, post: 22056, member: 43578"] Hyenan, jag har väl inte hackat ner på vad du säger i sak? Jag tycker bara din ton mot folk här är aggresiv och allmänt otrevlig flera gånger. Också på andra trådar har du på ett otrevligt sätt klagat på att småsaker som folk säger om Iran inte stämmer med verkligheten osv (kaffe eller te.. eller både och kanske) En jävla besserwisser verkar du vara. Jag har för övrigt hela tiden haft samma uppfattning om det här med terrorister och farligt att åka till Iran etc, både innan och efter jag varit där. Varför håller du på egentligen? Jag tycker i grunden samma som du i just denna fråga (men inte så många fler kanske..) Och att jag NU vet varför det bor så många Iranier i sverige.... suck. Även innan jag åkte hade jag ganska bra koll på landet. Dock kan man ju aldrig veta precis hur det är innan man varit där. Men jag vet varför iranier flyttar från sitt land. Det vet man även utan att ha varit där... Och min ålder... tja, om du hade inteligens nog att klicka på mitt nick så hade du sett hur gammal jag är. Hur gammal är du själv lilla vän? Och utbildning.... inte för att du har med det att göra men jag har en fil kand i systemvetenskap samt studier i statsvetenskap och media- och kommunikationsvetenskap. Ska jag dra resten av mitt cv eller... Det heter obildad för övrigt (om det var det du menade). Som man bäddar får man ligga besserwissern... Gå och lägg dig eller nåt och sluta förpesta dina medmänniskors tillvaro. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Iran=Farligt?
Tillbaka
Topp