Iran????

crazyKRUSE

Medlem
Iran????
Hallå där mina vänner med en passion!!
Jag har länge grubblat om att säsonga i IRAN??!! Why not??
Så är det någon som vet det minsta lilla om vad det innebär i form av visum osv osv och förresten; kan man vistas där över huvudtaget med tanke på situationen i Saddams lilla kärleksnäste bredvid (IRAK)??!
Med andra ord - Har någon varit där?? berätta berätta!!

SKI or DIE

P.S Om någon har en babyblå 245 till salu så hojta D.S
PP.SS MÅSTE VARA BABYBLÅ!! DD.SS
 
Iran????
jag har gjort en liknande post....

men jag tror att det var oroligheter i Tehran för några dagar sen så man ska nog avvakta.
fast det är ju inte på UD:s lista över tokiga länder.
 
Iran????
Heisann!

Har en stor artikkel om off-piste Iran og Tyrkia.
Kan sikkert scanne og sende på e-mail om det er noe interesse?? Men den står på norsk. Men det er vel ikke noe problem :) hehe
 
Iran????
hey!! I det senaste numret av transition finns det en "reseberättelse" om hur det är att åka till iran...checka ut den artikeln vet ja!! VA riktigt bra... ha d
 

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp