crazyKRUSE
Medlem
Iran????
Hallå där mina vänner med en passion!!
Jag har länge grubblat om att säsonga i IRAN??!! Why not??
Så är det någon som vet det minsta lilla om vad det innebär i form av visum osv osv och förresten; kan man vistas där över huvudtaget med tanke på situationen i Saddams lilla kärleksnäste bredvid (IRAK)??!
Med andra ord - Har någon varit där?? berätta berätta!!
SKI or DIE
P.S Om någon har en babyblå 245 till salu så hojta D.S
PP.SS MÅSTE VARA BABYBLÅ!! DD.SS
Jag har länge grubblat om att säsonga i IRAN??!! Why not??
Så är det någon som vet det minsta lilla om vad det innebär i form av visum osv osv och förresten; kan man vistas där över huvudtaget med tanke på situationen i Saddams lilla kärleksnäste bredvid (IRAK)??!
Med andra ord - Har någon varit där?? berätta berätta!!
SKI or DIE
P.S Om någon har en babyblå 245 till salu så hojta D.S
PP.SS MÅSTE VARA BABYBLÅ!! DD.SS