Iron cross är uttjatat

• Trådstartare Trådstartare Spindoctor
  • Start datum Start datum
S

Spindoctor

Guest
Iron cross är uttjatat
Tjena leget!
Jag tycker faktiskt att det börjar bli lite uttjatat med iron cross i alla trick hela tiden. Tacka vet jag spread eagle, daffy, rocket, ljushopp och köttbullen.

Iron cross är uttjatat
Ja spin doctor du har helt rätt . Värdens ballaste hopp var nog när Candide gjorde en 1080 ljushopp/köttbulle/ljushopp/köttbulle/ljushopp..
Man kan se hoppet i rastafaride rullen....

Iron cross är uttjatat
är det ingen som kan svara på "flygplan1" simpla fråga?
vad är ljushopp respektive köttbullen?!?!

bli första man här på freeride.nu att svara på den frågan så vinner du en helårsprenumeration på veckotidningen "amelia"

Iron cross är uttjatat
mutegrab är helt klart häftigare än ironX. däremot har jag seriöst tröttnat på alla trick som puckel åkarna satte i OS, twist o spread über alles. tacka vet jag mosleys dinner roll...
jag vill se fler facegrabs...de är snyggt.

Iron cross är uttjatat
Håller helt med Fredrik_Kjellman där uppe. Testade en dspin 900 leg cross, och fick klart erfara att man borde snarast döpa om tricket till Leg Kross..... Annars så är det jävligt stylish att snurra med tailgrab, men det är ju egentligen ett iron cross, bara att man touchar skidan lite...
//jacob

Iron cross är uttjatat
jag vill se någon sätta en riktigt tweakad michael jackson, alltså ett fast grepp runt bollarna o rycka sig runt i en bakåtvolt...

Iron cross är uttjatat
Det ultimata brudimpartechtricket heter rattaslam.
Det går till så här: Du behöver ett par gamla Tyrolia bindningar, dom som man var tvungen att sätta staven i och "böjer" upp bindningen så den löser ut. Sen letar ni upp ett lämpligt skutt som man flyger utav bara satan i, sätter i stavarna i bindningen och tar en sjuhelvetes fart. När ni sen är så högt upp som det går så klickar ni upp bindningen så den löser ut. Och vips så får ni en spännande landning att se fram emot. Prova att sätta dom med snurr på, då har dom en tendens att bli riktigt fartfyllda.
Lycka till!!!!

Iron cross är uttjatat
ja det är väl lite uttjatat... men fortfarande finare än en rak safety grab tycker jag. köttbullen är som den låter, kryp ihop så mycket du kan till en rund boll... och ljushoppet är tvärs om. sträck ut dig till ett ljus.. tror jag. jag är inte så där 100% säker, för det är väl inte dom vanligaste tricken precis.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp