Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Isaberg bygger inomhusbacke!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bossebuss" data-source="post: 543702" data-attributes="member: 95201"><p>För att denna vision skall gå i uppfyllelse så är det mycket som skall klaffa.</p><p>Att politikerna har tillstyrkt detta är för mig en gåta, men nu lär det väl vara så. För att EU skall lämna bidrag är väl det förknippat med vissa villkor antar jag. troligtvis skall dessa pengar återbetalas.</p><p>För att denna satsning skall bära sig påstås det att besöksfrekvensen skall vara ca 1000 betalande per dag året runt. En dag som denna när solen skiner, vem tror att det kommer att vara det antal personer uppe på Isaberg då?</p><p>Nej, använd denna vision till något annat positivt. Bygg ett område där barn och ungdomarna kan få utlopp för sin leklusta. Anställ personal som kan på ett positivt sätt kan stärka Isabergs ställning inom skidsverige.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bossebuss, post: 543702, member: 95201"] För att denna vision skall gå i uppfyllelse så är det mycket som skall klaffa. Att politikerna har tillstyrkt detta är för mig en gåta, men nu lär det väl vara så. För att EU skall lämna bidrag är väl det förknippat med vissa villkor antar jag. troligtvis skall dessa pengar återbetalas. För att denna satsning skall bära sig påstås det att besöksfrekvensen skall vara ca 1000 betalande per dag året runt. En dag som denna när solen skiner, vem tror att det kommer att vara det antal personer uppe på Isaberg då? Nej, använd denna vision till något annat positivt. Bygg ett område där barn och ungdomarna kan få utlopp för sin leklusta. Anställ personal som kan på ett positivt sätt kan stärka Isabergs ställning inom skidsverige. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Isaberg bygger inomhusbacke!
Tillbaka
Topp