Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
iSaw A3 Extreme - ny actionkamera
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Sammmyboy" data-source="post: 1014142" data-attributes="member: 45902"><p>Vi kan väl bara komma fram till att GoPro är en stressad och ogenomtänkt variant för att tjäna pengar.</p><p></p><p>Nu börjar konkurrenterna komma igång på allvar och kamerorna börjar faktiskt likna något, Ett tag funderade jag på om folk var galna som köpte GoPros, Smidiga och levererar hög upplösning - Jora. Men något att hänga i julgranen? Njaa inte film kvalitets mässigt, oftast blir det väldigt skakigt och perspektiven blir skeva. </p><p></p><p>Det verkar mer som att GoPros pitch är att "kolla vi är ensamma på marknaden, nu luskar vi skiten ur deras plånböcker" - Tillbehör som inte ens en Canon 1D Mark kamera har, batteritid som varar i vadå? 20 minuter? </p><p></p><p>Get a grip boys, gå loss på en sån iSaw dom verkar feta! Tillbehör? njaa de behövs knappt. Och glöm LCD skärmen, ingen orkar stå och glo på en liten lcd skärm när man har en veckas dump och blue bird i backarna. Annat om ni sitter och fiskar. Men det gör ni väl inte när ni åker skidor/bräda/telemark/pulka/whatever? </p><p></p><p>Bara mountsen som behövs köpas, Istället för ett vattenhus, ett snöhus, ett sandhus, ett lufthus, ett jordhus, ett... ja ni fattar vart jag vill komma. </p><p></p><p>Tack och bock, kommer ändå köpa en riktigt kamera för att filma och absolut kasta små kamerorna i garaget. </p><p></p><p>Dock gillade jag Panasonicen...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Sammmyboy, post: 1014142, member: 45902"] Vi kan väl bara komma fram till att GoPro är en stressad och ogenomtänkt variant för att tjäna pengar. Nu börjar konkurrenterna komma igång på allvar och kamerorna börjar faktiskt likna något, Ett tag funderade jag på om folk var galna som köpte GoPros, Smidiga och levererar hög upplösning - Jora. Men något att hänga i julgranen? Njaa inte film kvalitets mässigt, oftast blir det väldigt skakigt och perspektiven blir skeva. Det verkar mer som att GoPros pitch är att "kolla vi är ensamma på marknaden, nu luskar vi skiten ur deras plånböcker" - Tillbehör som inte ens en Canon 1D Mark kamera har, batteritid som varar i vadå? 20 minuter? Get a grip boys, gå loss på en sån iSaw dom verkar feta! Tillbehör? njaa de behövs knappt. Och glöm LCD skärmen, ingen orkar stå och glo på en liten lcd skärm när man har en veckas dump och blue bird i backarna. Annat om ni sitter och fiskar. Men det gör ni väl inte när ni åker skidor/bräda/telemark/pulka/whatever? Bara mountsen som behövs köpas, Istället för ett vattenhus, ett snöhus, ett sandhus, ett lufthus, ett jordhus, ett... ja ni fattar vart jag vill komma. Tack och bock, kommer ändå köpa en riktigt kamera för att filma och absolut kasta små kamerorna i garaget. Dock gillade jag Panasonicen... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Film/Foto
Filmkunskap
iSaw A3 Extreme - ny actionkamera
Tillbaka
Topp