K Kasken Ny medlem 2005-12-09 Ischgl 05/06 #1 Tjena! Ska ner och jobba i vinter och kommer ner till Ischgl den 21 dec. Tänkte bara skicka iväg ett mail och höra om det var mera svenskar där i vinter? / Perra
Tjena! Ska ner och jobba i vinter och kommer ner till Ischgl den 21 dec. Tänkte bara skicka iväg ett mail och höra om det var mera svenskar där i vinter? / Perra