Ischgl 06-07

hidstrand

Ny medlem
Ischgl 06-07
Några som skall till Ischgl som har boende eller som vill vara med och dela boende?. Hör av er om ni har eller kan tänkas dela boende. Har dock inte hittat någon lägenhet över huvudtaget.

Mvh Johan

Ischgl 06-07
Hej, låter som vi letar boende till samma ställe, utan att lyckas! Har tittat runt lite men inte hittat någon bra info/sida... Verkar som det finns lite småstäder runt omkring men jag har inte hittat något boende där heller...
Om ni hittar något får ni gärna höra av er...

Ischgl 06-07
Hej. Vad jag har hört så brukar alla säsongare bo mathon. Men har inte hittat något. Så kollar boende i Morzine/Avoriaz nu istället.

/johan

Ischgl 06-07
vi har mailat turistbyrån i ischgl (har även mailat andra skidorter och fått listor med uthyrare) och fick mail från olika hotell som ville hyra ut till oss.

vi är 4st som åker ner i början på december och om några eller någon vill slå sig ihop går det säkert att ordna.. vi kan åka vartsomhelst egentligen om det är sjysst pris, party och skidmässigt, men vi letar mest i österrike.

edit:
vi är nu "bara" 3st, då en har hoppat av pga jobb.

Senast ändrad:
Ischgl 06-07
Okej. Det låter väldigt bra. Jag och en polare är säkert på. Vet dock inte vart vi skall åka än. Vi var inne på Ischgl tidigare fast kollat lite på Morzine/Avoriaz nu också. Fast hör av dig om du har boende och plats över för 2 pers.

Mvh Johan

Ischgl 06-07
Hej ho, hur ni har det med bostäder? Ja har lite svårt att hitta ngt vettigt till i vinter eftersom ja inte har ngn att dela med. Har tittat mkt på ischgl men även på avoriaz. Så om ni har en plats som behöver fyllas kan ja ställa upp... /Gustav

Ischgl 06-07
tjaa, undrar också hur det går med bostäder, om det finns en plats som behöver fyllas. har nämligen ingen att dela med eller åka med så det vore grymt om någon antingen svarar med att vi som åker själva styr något eget eller om det finns någon grupp som vill dela med sig av en sängpalts...//niklas

Ischgl 06-07
att vara i ichgl eller att vara i anton i vinter det är frågan!!? faan asså hehe nån med ett bra svar eller tre? puder park o fest e iaf svaret på vad man vill ha.........

Tillbaka
Topp