Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Två sängar finns lediga i en lägenhet i Kappl, tillsammans med två fina, välpolerade gossar som söker bostadskamrater. Finns även ett säsongskort till salu.
Hör av er för mer info, hyran ligger på 270£ i månaden.
Hej
jag är intreserad.
Var ligger kappl i förhållande till Ischgil, är boendet för resten av säsongen, hur mycket kostar lift kortet, eget rum eller delat, när är den tillgänglig?
Hur är snön?
Jag kan vara intresserad att komma o bo 2-3 veckor i slutet av säsongen om ni får platser lediga igen.. Isf kommer jag ner runt den 10e april o stannar säsongen ut. Är det ni som bor hos Andreas Ladner för övrigt?? Vi hörs!!
Kappl ligger ca 6-7 km från Ischgl.
Finns busshåll plats 200 m från huset.
De sköna skånepågarna som bor där nu har en Volvo 745 som brukar gå in till Ischgl på morgonen och hem på eftermiddagarna.
9€ / natten. Ca 80 m2. Två sovrum, kök, toalett, dusch TV och Stereo.
Och visst är det hos Ladner.
Hinner inte surfa så ofta så är någon intresserad ring mig på +436646381905
Okej, då vet ja minsann vad det är för lägenhet du bor i.. ja bodde där förra året. Tyvärr har ja börjat plugga i år så ja kommer itne ner nån längre tid. tänkte däremot bege mig ner en sväng runt påsk, tror ja har ledigt från skolan från 10e april till 3e maj. Hur länge har ni tänkt o stanna kvar? Kanske kan få ta över om ni åker hem tidigt, lr om någon av er gör det.. Köper gärna liftkortet oxå!
Om ni behöver ett schysst ställe att surfa på, så finns det en pizzeria inne i Landeck som hetetr Pizza Zaggi lr nåt liknande. där flörtade vi in oss o fick surfa gratis. Perfekt o ta en sväng dit när man ändå e inne o vreckorhandlar på Hofer..
Hur e d me åkningen där nere, har det kommit mkt snö?? Hoppas inte ni hittat alla guldåk bara!! Ha det bra....
som tobbe skrev finns det mesta i lägenheten och det e jag som har liftkortet vilket kostade 520£ i början av säsongen men vi kan säkert komma överrens om ett humant pris ska du se. e du intresserad, hör av....
va fan, e det ingen som vill spendera sin tid i en underbar lägenhet i kappl? kom igen nu...
Ischgl har ju för fan allt...bra åkning men fram för allt otroligt billig sprit eftersom halv om rådet ligger i en tullfri zon i schweiz!!!!! kan det bli mer underbart?