Ischgl?

Foldingbike

Medlem
Ischgl?
halåå
Är det nån som har koll på hur det ligger till i Ischgl, Med åkningen å så, läste ett inlägg där det stod att offpisten var flack som fanders, stämmer de eller ?
Man vill ju inte gärna staka sig ner som det stod. Det är så satans jobbigt.

Ischgl?
d där tror jag bara e buffel o båg.. vad jag har settt så verkar d vara brantare i ischgl, d har fler svarta pister.. visserligen har jag aldrig varit där, men den här säsongen så bär d av neråt till Ischgl iaf!!! Hoppas man ser dig där nere.. ja tror inte d e nåt dumt val!! Du slipper all uppåkt offpist iaf.. Hör av dig om du e sugen på att dela boende lr har nys på nåt jobb!! Sånt e alltid välkommet!!! Hörs!!

Ischgl?
Klart att ni ska åka dit. Jag tycker att stället är super och inte alls platt.. Vissa ställen är allt bra branta o bjuder på mycket. Jag har varit där och utforskat. Antar att det är ganska mycket bättre än t.ex St.Anton som är sönderkört efter en halvtimme. (Egen erfarenhet)

Ischgl?
Tycker att Ischgl är ett av alpernas trevligaste ställen, och jag har måga bra skid minnen därifrån. Tycker verkligen att ni ska åka dit. Vad gäller åkningen så är Ischgl ganska varierat, skulle säga att det finns nåt för de flesta även om jag inte tyckte att någon av pisterna var direkt svåra.Vad gäller offisten var jag också väldigt nöjd, måste säga att man sällan hittar så mycket bra offpist så lättillgängligt som i Ischgl. Flackt är det inte direkt heller. Åtminstone inte om man anstränger sej lite, ok jag är visseligen inte den som gillar den farligaste typen av åkning, men tyckte att det fanns tillräkligt med utmaningar åtminstone för mej.
Nackdelen med Ischgl är att allt e jävligt dyrt där, och så finns det mycke folk.

Senaste inläggen

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp