Ischglgänget 2005

Pim-Pim

Ny medlem
Ischglgänget 2005
Som den första att lämna den kollektivliknande gemenskapen vi hade i Mathon tycker jag att det var på sin plats att öppna en tråd med lite skitsnack om resan. Jag tänkte oxå passa på att tacka alla inblandade som gjorde vistelsen till en trivsam period.
Min hemresa med Nortlander gick över förväntan (endast elva pers på bussen, dessutom var det faktiskt en sovbuss). Hur som helst har jag iaf tagit mig ända hem till Luleå och så smått börjat ta del i det vardagliga livet här, med allt vad det innebär. För tillfället sitter jag på en förskola ute i Gammelstad, ca 7 km utanför Luleå stad och spenderar min lunchtid vid en dator som pestandamässigt kan liknas vid Intersportdatorn. =) Nu har jag alltså börjat göra rätt för mig igen, något som inte alls känns så givande som man ofta föreställer sig.
Till påsken ska jag förflytta mig till Prag och njuta av den tjeckiska våren och givetvis även ölen och absinthen.
Författa gärna ett par rader om ni har tid och ork.

Ha det väl och lägg en sista pudersväng för mig!
Helveete!

Ischglgänget 2005
Tjabba!
Har just kommit hem efter ca 33 timmar på tyska och svenska vägar/vatten. Känns djävligt udda att vara hemma, saknar redan det där med att slacka och kolla på MTV på kvällarna... Men det lär väl släppa ganska snart.. Snart bär det av till Australien också. 4 veckor från 12 april... blir nice. Tyvärr hann vi inte med nåt mer dump på slutet, men solen var ganska skön den också...
Och du John ska ha ett stort tack själv, för tiden i Mathon och alla ni andra också för den delen..
Peace out!

Ischglgänget 2005
Tjena alla glada mathonare!!!

Nu har en annan fått tummen ur o skaffat sig en freeride:) Här på västkusten har livet gått tillbaka till det normala, jobb på city mail o den biten...man hade det rätt bra där nere, skulle ha njutit mer;) men men snart e det ju sommar!
Ha det gott allesammans!
//Kalmar vinner allsvenskan

Ischglgänget 2005
Tjena gänget.
Till sin stora förvåning sitter man alltså här nu i Lund och gör ungefär ingenting. Har Tompa fixat den där ftpn så vi kan börja byta lite bilder? Vore ju fint. Hur blir det med kräftorna i Enköping då?

Jag väntar.

Tillbaka
Topp