Isensevens nya: Übermovie

RickardmedlemCroy

Aktiv medlem
Någon som vet när Isensevens nya film Übermovie släpps och var den komemr att säljas??? Efter att ha sett predicioulus(eller hur faen d stavas) vill man ju bara ha mer!!! på trailern verkar den jäkligt fet
Längtar ihjäl mig!

finns annars att ta ladda ner på www.isenseven.de och där det finns en hel del andra "monthly clips" alla är så fruktansvärt sköna, även som skidåkare så blir man glad av dem!

jag har ingenaning när den släpps , men prediculos såldes iaf på blue tomato, så Übermovie borde nog oxå finnas där innom kort , ÄÄLSKA isenseven !

Lyckades lista ut att den ska släppas 14:e september, nästa vecka med andra ord =D wiee! d blir som en liten julafton, längta längta längta!

Enligt nya uppgifter på hemsidan ska premiären i tyskland tydligen vara 29/9 =/ blir till o vänta ytterligare två veckor... Men spana in på www.isenseven.de och kolla på dom små filmerna dom gör för varje månad, man blir fett pepp =D

så, vad heter hemsidan där man kan ladda ner denna? och andra filmer av isenseven?
jag har liksom ingen kunskap what so ever när det gäller nedladdning.. men känns värt.

RCroy sa:
M4lin sa:
så, vad heter hemsidan där man kan ladda ner denna? och andra filmer av isenseven?
jag har liksom ingen kunskap what so ever när det gäller nedladdning.. men känns värt.
Dessa filmer ska man inte ladda ner. Killarna har gjort dom lätt värda att köpa!!!
jag håller helt klart med dig. men varje gång man frågar här på freeride var man kan köpa stuff så lackar ju folk och säger att man ska ladda ner. men var kan man köpa? jag har letat!

Och så har filmen äntligen kommit ut! Dock blev jag lite besviken... Tycker att den är lite "kladdig" i början med för mycket olika konstiga graphics utan något egentligt mönster eller tema.. men den blir bättre ju mer man ser av den, så den är ändå klart sevärd. Vad tycker ni?

ubermovie äger..sjukt skön..det 'r verkligen så man märker att dom haft roligt när dom filmade.. och musiken är sjuuulkt niiiice

Tillbaka
Topp