J-bar/Butterfly?

Seppuccu

Aktiv medlem
J-bar/Butterfly?
Men seriöst, var tog alla J-bars o dyl vägen? Min tjej som åkt några år har sådana till sina boots men det verkar som det inte säljs någonstans längre. Vad hände?

J-bar/Butterfly?
Men visst har alla deras nya boots kvar kardborren för att sätta fast de? Dåligt att de inte skickar med de längre men kanske var för många som bara slängde de. Går säkert att få tag på via nån butik eller deras kundservice. Eller det hoppas jag iaf att det gör för jag gillar de också.

J-bar/Butterfly?
hei hei hei :p
motot skoa funker knall, men kan med fordel ha litt mer heel hold, men fungerte uten skumle hendelser forrige helg, som blir sesong 2 rundt mine bein:p

kanskje grunnet Cartels fortreffelige holdefast skills:p

J-bar/Butterfly?
Menar du de där gula grejjerna som man optionalt kunde lägga till ta bort runt hälen pa nagot sätt?
I ion känns det som att de nästan redan sitter insydda pa nagot vis... eller nagot variant av de...är lite tjockare där back.. men det kanske det alltid är dunno...

J-bar/Butterfly?
Ion har fortfarande kvar kardborren så det finns att fixa till. men följer inte med från början. Annars tror jag inte att det följer med i så många fler modeller numera.

J-bar/Butterfly?
Åhå. Och du behövde inte specificera vad du hade för boots och när du köpt dem?

(EDIT: De Burton boots som har kardborreband är för övrigt de med Imprint Liners 3-5, har jag läst mig till.)

Senast ändrad:
J-bar/Butterfly?
Har Burton Moto kardborre för de? För Moto har väl bara Imprint liner 1 och har också hört att det är imprint liners 3 och uppåt som har det, så var det iaf när jag köpte mina och det blev en avgörande faktor i valet av boots :) ... Men annars får du väl klistar fast de bara, fråga bara efter rätt storlek, jag fick ett par Small skickat till mig en gång, de är pyttesmå, tror de finns i Small, Medium och Large.

Senast ändrad:
J-bar/Butterfly?
Har tittat på div burtons på sista tiden och det stämmer med liners och kardborreband. Så Ruler, Rampant, Invader, Moto, Westford, Jet och Tyro har inte kardborreband. Men som sagt, det går säkert bra med gaffatejp eller egenhändigt pålimmade kardborreband. :)

Tack för tipsen Ingoo!

J-bar/Butterfly?
Jbars check, montert check, prøvd med fot i støvel, og merket markant hel feste:)

skal prøves i bakken 26 desember:)

på imprint1 linern så er det en "jbar" fra før, en tynn neopren lignende sak som er 4 ganger så stor som jbar i medium, men mye tynnere...

blir morro og se hvordan det virker med godt hel feste:)

Tillbaka
Topp