ja har gjort en tavla! :(

• Trådstartare Trådstartare SirGreen
  • Start datum Start datum
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
S

SirGreen

Guest
Jah! hej! =)
Jo de är då så att ja köpte en ny bräda förra vintern (07) (Ride kink, 156cm, twintip) och blev grymt kär i den men nu när ja tänker efter så nej den e för lång för mig. eller den va okej. Jag är runt 180 cm kanske o den är till hakan på mig.. :S ja får ingen fart i rotationen :( om nån råkar vara intresserad så skriv, w.v.a@hotmail.com
=)

HAHAHA ja du man fick ut ungefär ingenting av ditt inlägg.
Varför ens lägga till din msn ? Desperat efter små jibb boyzz msn eller ?

Men en bräda som är till hakan låter ju inte helt fel, jag antar att en bräda ska vara så lång, men egentligen har jag inte den blekaste :S

Men lycka till me sökandet...

Öh en parkbräda SKA komma upp till hakan...
Annars kör som jag, lång bräda puder, en kort bräda till parken :)

bhan kanske menar att han vill sälja? :)

haha som att det inte går att snurra med en 156 cm lång bräda. du får väll skära mer o ta i med hela kroppen.

Huggybear sa:
haha som att det inte går att snurra med en 156 cm lång bräda. du får väll skära mer o ta i med hela kroppen.
Å varför är du fortfarande online!

Köp å sälj finns ju?

haha njaa lite smyganons till en början om nån skulle nappa ;D, de e en feeet bräda men för lång för mig. de e lite tidigt att lägga upp annons redan nu.. i think.
nej men ja känner inte att de e bekvämt me för lång, förra var till bröstet o de va lite kort.. o jag kommer nog inte växa så mycke mer så de e onödigt om jag ska ha den här brädan länge..

jag är kortare än dig, och har 157cm bräda, inte har jag problem med att snurra.. hade tidigare kortare, 149cm, men sen jag bytte blev landningarna mycket säkrare, rotationen kändes likadan... det är bara en vanesak, behåll din bräda du, den e grym..!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp