Jacka

f0cused

Ny medlem
Jacka
Är på jakt efter en skön och snygg skidjacka. Har ett par vita skidbyxor atm och skulle därför upskatta en jacka i vitt. Har vart på nästan alla skid/snowboard affärer i stockholm samt Stadium och Inter Sport. Testade en Burton Ronin (vit) men deras storlekar är förstora. Är inte baggy typen direkt men vill ha en jacka i liknande stil.
Så om nån kunde kanske ge förslag/tips på vart man kan kolla vidare eller kanske en internet butik med mycket skidkläder så skulle det uppskattas.

MVH philip

Senast ändrad:
Jacka
kollat in sessions jackor? rip curl? dc?

men personligen så gillar jag inte vita kläder...blir så fult efter ett tag när de skiftar i olika nyanser av smutsgult, grått och lite, lite vitt.

aja
www.boardstore.se
www.steepstore.se

Senast ändrad:
Jacka
skidnarkoman sa:
kollat in sessions?

men personligen så gillar jag inte vita kläder...blir så fult efter ett tag när de skiftar i olika nyanser av smutsgult, grått och lite, lite vitt.
Håller helt med, även om frågan inte var vad han skulle ha för färg på jackan, utan var han hittade en vit jacka...

Jacka
tackar för alla svar. Tänkte lite på det där ni sa om vit jacka och bestämde mig för att kolla runt lite efter andra färger också. Så jag hittade denna jacka på steetstore.se: http://www.steepstore.com/bilder/artiklar/EXT515273.jpg

Men problemet är ju att man har ju ingen aning om hur stor STRL S är i deras jackor så det kan ju bli helt fel. Därför frågar jag om det kanske är nån där ute som har en sån jacka och kanske kan ge lite mått på den :D, skulle uppskattas.

Hade

Jacka
f0cused sa:
Är på jakt efter en skön och snygg skidjacka. Har ett par vita skidbyxor atm och skulle därför upskatta en jacka i vitt. Har vart på nästan alla skid/snowboard affärer i stockholm samt Stadium och Inter Sport. Testade en Burton Ronin (vit) men deras storlekar är förstora. Är inte baggy typen direkt men vill ha en jacka i liknande stil.
Så om nån kunde kanske ge förslag/tips på vart man kan kolla vidare eller kanske en internet butik med mycket skidkläder så skulle det uppskattas.

MVH philip
är small för stort???

Jacka
freerajdarn_39 sa:
f0cused sa:

MVH philip
är small för stort???
Man vet aldrig, testade en Burton Ronin jacka idag i strl small och den va för stor. Men det skiljer ju från tilverkare till tillverkare.

Jacka
Asså det är fan omöjligt att hitta en jacka. Har varit runt på alla skid/snowboard butiker i stockholm och hittar ingenting som interesserar mig.

Hittade ju den där Extrem jackan på steepstore.com men är så tveksam när det gäller internetköp, strl kan bli helt fel osv. Jackan kanske visar sig vara skitful när man får den.

Nån som har nån idé om vart jag kan kolla eller något?
Börjar bli lite smått frustrerad nu. Åker till sälen om inte så lång tid och vill gärna ha en jacka att åka i.

MVH Philip

Senaste inläggen

Tillbaka
Topp