Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Tycker han har skön stil.Jekub sa:synd bara att hans stil är jävligt ful..
Tycker hans stil på dubbelcorken är sjuk...Jekub sa:synd bara att hans stil är jävligt ful..
Han håller ju Muten in i det sista, förstår inte hur dubbeln skulle kunna bli så mycket finare.hazz1 sa:Tycker hans stil på dubbelcorken är sjuk...Jekub sa:synd bara att hans stil är jävligt ful..
håller med om att dubbelcorken är rätt fin, men resten som jacob wester gör ser faktiskt lite amatörigt ut..Setermaan sa:Han håller ju Muten in i det sista, förstår inte hur dubbeln skulle kunna bli så mycket finare.hazz1 sa:Tycker hans stil på dubbelcorken är sjuk...Jekub sa:synd bara att hans stil är jävligt ful..
Du är en vis man hörrudu.H-T sa:dubbelcork 12 och dj-flip är i stort sett samma sak. jon olsson döper dock alltid "hans" volter vilket jacob wester tack och lov har skippat. westers dubbelcork 12 är som jag sa en cork 7 till underflip, ungefär. jons dj-flip är d-spin 7 till flatspin 5. ingen stor skillnad direkt, och när de utförs är skillnaden mindre än hårfin. wester gjorde dessutom dubbelcork 12 innan dj-flippen var född och namnsatt men ändå var det dj-flippen som fick alla rubriker. samma sak som när wester, om jag inte minns fel, gjorde en switch dubbelvolt, typ wilsonflip, på joi för ett par år sen men colby west fick all credd när han gjorde det i en empire-edit FÖRRA ÅRET. jacob wester får inte så mkt uppmärksamhet och uppskattning som han förtjänar.
Amatörigt? Försök själv göra en dubbel cork 1260?Jekub sa:håller med om att dubbelcorken är rätt fin, men resten som jacob wester gör ser faktiskt lite amatörigt ut..Setermaan sa:Han håller ju Muten in i det sista, förstår inte hur dubbeln skulle kunna bli så mycket finare.hazz1 sa:Tycker hans stil på dubbelcorken är sjuk...
Förstår inte hur mnan ska kunna göra en mer clean dubbel cork än vad jacob gjorde nu? dj-flip är faktiskt annorlunda då man ligger mycket mer upp och ner/inverterat dock så är det fortfarande fjantigt att jon ska få credd för den.frandfors sa:Du är en vis man hörrudu.H-T sa:dubbelcork 12 och dj-flip är i stort sett samma sak. jon olsson döper dock alltid "hans" volter vilket jacob wester tack och lov har skippat. westers dubbelcork 12 är som jag sa en cork 7 till underflip, ungefär. jons dj-flip är d-spin 7 till flatspin 5. ingen stor skillnad direkt, och när de utförs är skillnaden mindre än hårfin. wester gjorde dessutom dubbelcork 12 innan dj-flippen var född och namnsatt men ändå var det dj-flippen som fick alla rubriker. samma sak som när wester, om jag inte minns fel, gjorde en switch dubbelvolt, typ wilsonflip, på joi för ett par år sen men colby west fick all credd när han gjorde det i en empire-edit FÖRRA ÅRET. jacob wester får inte så mkt uppmärksamhet och uppskattning som han förtjänar.
det känns som att du måste läsa igenom min kommentar ordentligt innan du kan h8a på den, jag skrev just att allting förutom dubbelcorken såg amatörigt ut. Jag menar, kolla hans flatspins t.ex. han är helt uppochner + att graben knappt sitter. eftersom Jacob Wester h8ar på allt och alla så känns det som om någon måste h8a tillbaka..Giro sa:Amatörigt? Försök själv göra en dubbel cork 1260?Jekub sa:håller med om att dubbelcorken är rätt fin, men resten som jacob wester gör ser faktiskt lite amatörigt ut..Setermaan sa:Han håller ju Muten in i det sista, förstår inte hur dubbeln skulle kunna bli så mycket finare.
Men det du nog menar är att "för att vara proffs så skulle det kunna vara bättre"?
Själv tycker jag den är snygg. Nice att PK drar på något annorlunda med.
fel att säga att jacobs stil ser amatörmässig ut. du hade säkert gillat hans stil om han hade satsat på afterbang som alla andra fake Gs.Jekub sa:det känns som att du måste läsa igenom min kommentar ordentligt innan du kan h8a på den, jag skrev just att allting förutom dubbelcorken såg amatörigt ut. Jag menar, kolla hans flatspins t.ex. han är helt uppochner + att graben knappt sitter. eftersom Jacob Wester h8ar på allt och alla så känns det som om någon måste h8a tillbaka..Giro sa:Amatörigt? Försök själv göra en dubbel cork 1260?Jekub sa:håller med om att dubbelcorken är rätt fin, men resten som jacob wester gör ser faktiskt lite amatörigt ut..
Men det du nog menar är att "för att vara proffs så skulle det kunna vara bättre"?
Wester har väl bara diskuterat ("h8a") Brogans ride aways?Jekub sa:det känns som att du måste läsa igenom min kommentar ordentligt innan du kan h8a på den, jag skrev just att allting förutom dubbelcorken såg amatörigt ut. Jag menar, kolla hans flatspins t.ex. han är helt uppochner + att graben knappt sitter. eftersom Jacob Wester h8ar på allt och alla så känns det som om någon måste h8a tillbaka..Giro sa:Amatörigt? Försök själv göra en dubbel cork 1260?Jekub sa:håller med om att dubbelcorken är rätt fin, men resten som jacob wester gör ser faktiskt lite amatörigt ut..