josef Ny medlem 2002-01-05 Jag drar!!! #1 Imorrn drar jag till Hemavan/tärnarby och uträttar det som gud skapade mig för. Ni får sitta hemma o mögla
Imorrn drar jag till Hemavan/tärnarby och uträttar det som gud skapade mig för. Ni får sitta hemma o mögla
S Smurfen Medlem 2002-01-06 Jag drar!!! #2 Kul för dig då! Jag drar på måndag morgon så det känns som det kvittar rätt mkt! Ha´re, kanin och cs!
Kul för dig då! Jag drar på måndag morgon så det känns som det kvittar rätt mkt! Ha´re, kanin och cs!
S Siggemo Medlem 2002-01-08 Jag drar!!! #3 Kul för er då! På torsdag far jag till canada å Whitewater!
live2ski Ny medlem 2002-01-08 Jag drar!!! #4 Äsch, skulle det vara nåt att komma med? Den 25 åker jag till Tänndalen i 4 dar, imponerande va? =) Fan jag vill åka meeer. Jävla skola och ta upp mycket tid. //Stefan
Äsch, skulle det vara nåt att komma med? Den 25 åker jag till Tänndalen i 4 dar, imponerande va? =) Fan jag vill åka meeer. Jävla skola och ta upp mycket tid. //Stefan
p0w Ny medlem 2002-01-11 Jag drar!!! #5 fan, jag vill juh oxå till kanada, kapitalistsvin iofs drar jag till saalbach på 10 dar om 1v så man ska väl inte vara allt för ledsen bättre än inget
fan, jag vill juh oxå till kanada, kapitalistsvin iofs drar jag till saalbach på 10 dar om 1v så man ska väl inte vara allt för ledsen bättre än inget