Kiliam Ny medlem 2010-10-26 Jag fattar inte! #1 Hej, jag är rätt ny inom skidåkning och så... Jag undrar vad är DIN talet då jag läser det på nästan alla bindningtrådar //MKG
Hej, jag är rätt ny inom skidåkning och så... Jag undrar vad är DIN talet då jag läser det på nästan alla bindningtrådar //MKG
Nojlas Aktiv medlem 2010-10-26 Jag fattar inte! #3 läs klistrade trådar innan du postar - svaret står där