Jag har bilplatser till stryn!

sherik

Ny medlem
Är du en skön hoe, eller en vanlig snoop dog som vill upp till stryn i början av juni?

Då är jag mannen för dig! Jag åker i från GBG i min silvergråa sportbil, en volvo 245 från 84, och jag har gott om plats! Kan plocka upp dig/er bara det inte blir för mkt omväg.

DU bör vara, ung, atraktiv, öppen för förslag och inneha KÖRKORT och lite bensinpengar! (jobbigt att köra hela vägen själv)

skit ner dig.. det e inte så mkt snö i år. blå isen kommer komma fram redan i mitten av juni. jag jobbade i parken förra året och ska göra det i år igen. den kommer va bäst tidigt på säsongen. kom igen nu!

okko men de e så att jag slutar itne i skolan förrän 29.e juni :(
Sen så va min polare där förra året kring 10.e juli å då va parken helt perfa sa han!
ska du va där hla sommarn eller?

10 juli förra året var parken helt ok, men den var helt klart bättre under mitten/slutet av juni. det börjar komma fram blåis redan i mitten/slutet av juni. Och tänk på att det e ganska mkt mindre snö i år!

Mina planer e att stanna en bit in på juli, men det hänger på hur mitt knä känns.

Om du vet nån som kanske kan köra upp med mig så hör gärna av dig!

eriklindgrenr@hotmail.com

Perfekt! Vi är två pers som vill åka med dej. Båda har körkort och vi pröjjsar givetvis bennsinnen! Skriver ett FRmail till dej så vi kan diskutera tid/plats.
Take care!

Tillbaka
Topp