Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
^ august vi kanske borde starta en skrytklubb! (jag har även en affisch signerad av självaste robban olsson ) skrytpoäng switch_540 : 2 skrytpoäng august: 1
Mycket att skryta om när filmen visades för 1200 pers dagen innan switch. För övrigt kan jag säga att filmen var under all kritik, ledsen att säga det. De ända som levde upp till förväntningarna var Jibb-boysen. Brantåken var i stort sett inte tillräckligt branta och extrema, några ok drops annars inget speciellt. Tyvärr
jag tyckte den va kass, inte mycket att ha! hoppas att swedish posse rulle är bättre.
robbans och pers grejjer va schysst, sen hade filmen ett bra soundtrack.
kände en viss avsaknad av jon,jon och henke.
Bra soundtrack!?!?! Ursäkta men är du döv? Har vi sett samma film? ända "bra" var de 2 Mustasch låtarna. Röyksopp (dåliga Röyksopp låtar) och Moneybrother, mfl, har inget att göra i en skidfilm.
Fan Jesper! Vilka j**la skills!
Men kolla här då, jag kan mixtra med alla namn! MUHAHAHAHA...
Skilspoängliga:
Lommasmurfen: 0p
Fyllegren:0p
Switch_180:0p
August:0p(kom inte på nåt)
Public enemy:3 000 000p
Misty:0p
ROB the BOTT:0p
JäzpärHå:2 000 000p
HA! Jag fick en sprucken Recco-bricka efter att ha terroriserat Sport-Ola-butiken på hörnan i över ett halvår för att de skulle ge mig en gratis toppluva i Stenmark-style!
Jag vann!!! ;-) .... .... .. För övrigt blev jag en smula missnöjd med Rising. Inget direkt spektakulärt eller snyggt (men i och för sig en del rätt fina skogsåk & sen så såg ju vurpan i eftertexterna ganska spektakulär ut, måste ha gjort h-lv--iskt ont). Filmen kändes faktiskt lite som en avskedsfilm... Kan det vara möjligt?