Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
jag har sett rising
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Dave_Spruce" data-source="post: 129031" data-attributes="member: 29566"><p>Mycket att skryta om när filmen visades för 1200 pers dagen innan switch. För övrigt kan jag säga att filmen var under all kritik, ledsen att säga det. De ända som levde upp till förväntningarna var Jibb-boysen. Brantåken var i stort sett inte tillräckligt branta och extrema, några ok drops annars inget speciellt. Tyvärr</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Dave_Spruce, post: 129031, member: 29566"] Mycket att skryta om när filmen visades för 1200 pers dagen innan switch. För övrigt kan jag säga att filmen var under all kritik, ledsen att säga det. De ända som levde upp till förväntningarna var Jibb-boysen. Brantåken var i stort sett inte tillräckligt branta och extrema, några ok drops annars inget speciellt. Tyvärr [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
jag har sett rising
Tillbaka
Topp