C Corner Ny medlem 2006-02-22 Jag undrade om nån kunde skicka in sin jibb film? #1 Det skulle vara roligt om nån kunde skicka in sin egen film så att man kan se hur ni har gjort.Jag är själv nybörjare med kameran.Tackar på förhand.
Det skulle vara roligt om nån kunde skicka in sin egen film så att man kan se hur ni har gjort.Jag är själv nybörjare med kameran.Tackar på förhand.
thom8 Medlem 2006-02-22 Jag undrade om nån kunde skicka in sin jibb film? #2 sök i forumet först! finns hur många trådar som helst om amatörfilmer..
P pizzaaugust Guest 2006-02-22 Jag undrade om nån kunde skicka in sin jibb film? #3 har du inte redan skrivit ett sånt här inlägg?
B BigAir Guest 2006-02-22 Jag undrade om nån kunde skicka in sin jibb film? #4 Tyckte att jag precis såg ett nästan likadant inlägg av dig?