slugg0
Ny medlem
Japan 2013
Nice då ses viVon_vettet sa:Fem av oss stannar till slutet av feb. början på marsslugg0 sa:Hur länge stannar ni då? ja kommer ner den 18feb och ska ska bo på powder lodgen :D
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nice då ses viVon_vettet sa:Fem av oss stannar till slutet av feb. början på marsslugg0 sa:Hur länge stannar ni då? ja kommer ner den 18feb och ska ska bo på powder lodgen :D
Slutar typ snöa i slutet av februari och börjar bli varmt då. Men klart, precis som överallt kan du ha tur och få sena monsterdumpet. SKulle hellre siktat på kanada vid den tiden på året. Niseko brukar vara bäst jan-feb, vissa år dec. Ofta julafton, som en extra bonus.brainfarmproduction sa:Jäkligt sugen på Niseko men undrar när säsongen i Japan slutar. Kan inte ta ledigt förrän i slutet av mars. Blir det för sent då, att åka dit och ta en två veckors vinterresa?
Tack!
ungefär samma läge i Hakuba. Regnade igår, ska regna ganska kraftigt inatt igen. Dock verkar det som snön kommer i mitten av nästa vecka.thomas58 sa:Nu måste det snöa efter en veckas uppehåll. Det regnade i morse . Nesiko när det är som sämst.
Vad behöver du hjälp med?thomas58 sa:Någon som är i Nesiko som skulle kunna hjälpa mig mig med en sak??????
Kan du få den till hirafu kan jag ta med den hem om ca 3 veckor.thomas58 sa:Blev lite stressigt när jag skulle hem,så jag glömde min Transiver,
Kan ordna så den kommer på plats
I Nesiko för vidare transport till Sverige. Just nu är den i Moiwa
Det är för sent tyvärr.joohaaan sa:Hur är det med snön från mitten av mars till mitten av april?
Jag och en polare är sugna på att lämna chamonix för niseko.
Glöm Niseko. Hakuba, däremot, har haft ett bra snöår och får ofta rejäla dump även i mars. April går dock generellt bort i Japan...joohaaan sa:Hur är det med snön från mitten av mars till mitten av april?
Jag och en polare är sugna på att lämna chamonix för niseko.
Sonite sa:Tänkte bara slänga upp en länk till min första Japan video ifrån niseko.
Tycker nån de är kul att titta så gör det, annars låt bli.
Är första videon jag gjort, de finns två till ifrån vår myoko och hakuba del av resan under min användare på vimeo om det är av intresse. Kanske kul för er som varit på ställena...
Bra videos! Bodde också på Mont Cervin i Myoko i början av jan. Allt bra förutom att det inte var en skidåkar frukost. Såg att ni hajkade/hudade på Mt Myoko. Nådde ni till toppen av Mt Myoko föresten?