Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Mat och dryck är sjukt billigt (mot svenska priser).vigge90 sa:15000 låter indeed väldigt optimistiskt. Japan är relativt dyrt har jag för mig.
Man åker till Japan för att åka bottenlöst puder, varje dag...zev sa:Hej!
Ska försöka åka i ca 2 månader och Japan är något som lockar. Det blir min första skidresa som är längre än 1 vecka och jag har tyvärr ingen erfarenhet av offpist. Är Japan något som skulle funka för mig tror ni ? Vad jag förstår så åker man till Japan först och främst för offpisten ?
Ok tack för tipset, hade tänkt åka till Niseko men verkar inte vara tillåtet att åka bland träden där... Men finns det någon skidort som egentligen tillåter det ?Tancoll sa:Man åker till Japan för att åka bottenlöst puder, varje dag...zev sa:Hej!
Ska försöka åka i ca 2 månader och Japan är något som lockar. Det blir min första skidresa som är längre än 1 vecka och jag har tyvärr ingen erfarenhet av offpist. Är Japan något som skulle funka för mig tror ni ? Vad jag förstår så åker man till Japan först och främst för offpisten ?
Bra ställe att lära sig, ja det kan det var.
Snön är väldigt lätt att åka i, men se till att åka till en skidort där det är tillåtet att åka bland träden...
Ah ok, kollade på deras pistkarta och då stod det bara att man inte fick åka utanför det rödmarkerade vilket var typ alltTobler sa:I Niseko får man åka bland träden. Se bara till att inte ducka några rep och för åkning utanför anläggning använd öppna gater så är det inge problem.
Aha ok, jag fattade fel. Tack för hjälpenTobler sa:Läs en gång till det rödmarkerade är "strictly of limit" så ducka inga rep och använd bara öppna gater så är det ok.
http://admin3.rapidfirecmsweb.com/~snowave/pdfs/NISEKO_ENG_RGB_A4.pdf
Vilket bolag flyger så billigt? Jag letar biljetter till Sapporo.solteszkristian sa:Köpte precis flyg ToR, ner 12 jan, hem 31. Gick på 6500 kr Köpenhamn-Sapporo. Finns ännu billigare om man inte har något emot lååånga mellanlandningar eller flygplatsbyte i Tokyo. Vart i Niseko tänkte herrskapet bo?
Finn air köpte vi med.Kingston sa:Vilket bolag flyger så billigt? Jag letar biljetter till Sapporo.solteszkristian sa:Köpte precis flyg ToR, ner 12 jan, hem 31. Gick på 6500 kr Köpenhamn-Sapporo. Finns ännu billigare om man inte har något emot lååånga mellanlandningar eller flygplatsbyte i Tokyo. Vart i Niseko tänkte herrskapet bo?
handsome sa:Har bestämt mig för en trip till niseko i januari.
Tänkte satsa på 10-15 dagar.
Är nån intresserad är det bara dra iväg ett pm så planerar vi vidare.
Har inte bokat något än, letar lite boende fortfarande men planen är att försöka åka till Niseko i Januari för att stanna minst en månad och det hade varit trevligt med lite sällskap.AKling sa:Jag planerar också en tripp till någon av skidorterna på ön Hokkaido, däribland Niseko. Tänkte åka i slutet av dec och vara där en månad innan det bär av till antingen nordamerika eller Chamonix. Som det ser ut nu åker jag själv, men om det är nån som har liknande tankar så får man gärna dra iväg ett pm!
Lite om mig själv: Gammal tävlingsåkare till 23 års ålder, från Sundsvall, 26 år, studerande i sthlm men tar ett sabbatsår för att jobba och åka skidor.
Momondo.seKingston sa:Vilket bolag flyger så billigt? Jag letar biljetter till Sapporo.solteszkristian sa:Köpte precis flyg ToR, ner 12 jan, hem 31. Gick på 6500 kr Köpenhamn-Sapporo. Finns ännu billigare om man inte har något emot lååånga mellanlandningar eller flygplatsbyte i Tokyo. Vart i Niseko tänkte herrskapet bo?
Kanon. Tack!Vattendroppe sa:Momondo.seKingston sa:Vilket bolag flyger så billigt? Jag letar biljetter till Sapporo.solteszkristian sa:Köpte precis flyg ToR, ner 12 jan, hem 31. Gick på 6500 kr Köpenhamn-Sapporo. Finns ännu billigare om man inte har något emot lååånga mellanlandningar eller flygplatsbyte i Tokyo. Vart i Niseko tänkte herrskapet bo?
Beror mycket på datum, men just nu hittar jag arlanda-chitose (sapporo) för 6600. Mycket riktigt med finnair. Drägliga flygtider var det också!
Black diamond lodge brukar vara populärt.Maaggan sa:Någon som ligger inne med tips på något bra boende för en rimlig peng i Niseko?
Alla tips uppskattas!