Oscar-Johansson
Ny medlem
Japan 2015
Halloj! Glömde mina hudar i hemma i Stockholm och undrar om det finns någon vänlig själ som ska hit som kan ta med sig dem?
Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
... Till?Oscar-Johansson sa:Halloj! Glömde mina hudar i hemma i Stockholm och undrar om det finns någon vänlig själ som ska hit som kan ta med sig dem?
Hej,Oscar-Johansson sa:Halloj! Glömde mina hudar i hemma i Stockholm och undrar om det finns någon vänlig själ som ska hit som kan ta med sig dem?
Hej, sorry för oklart meddelande! Hit är Nisekotrakten så ska kolla om någon kan lämna dem hos er! PM:ar dig!HelenaErika sa:Hej,Oscar-Johansson sa:Halloj! Glömde mina hudar i hemma i Stockholm och undrar om det finns någon vänlig själ som ska hit som kan ta med sig dem?
Om "hit" är i nisekotrakten så åker vi på torsdag 15/1. Hinner inte hämta något, men om du har någon som kan lämna hudarna till oss kan det funka. I Vaxholm eller Täby.
/Helena
Var där för några veckor sen och körde under många rep utan problem. Så länge man sköter det snyggt och inte gör några dumheter så är det nog ingen som bryr sig.Vannish sa:Jag och tjejen ska aka till Nozawa i tva dagar, for att kika lite infor nasta sasong. Nagon som varit dar och vet hur harda dom ar pa att droppa de forbjudna stallerna? Ar det liknande Happo dar man kommer undan de allra flesta gangerna?
Och ni som varit dar, hur ar BC mojligheterna? Finns det mycket runtomkring?
Kan man gora en sasong i Nozawa utan att trottna?
I slutet på Januari 2015?blixtensbrorsa sa:Hallå allihopa! Jag har bokat en biljett till Japan i slutet av januari 2015 och tänkte stanna februari ut. Finns det någon här som kommer vara i Hokkaido/Hakuba kring den tiden?![]()
Moiwa Lodge bästa ställetfilipeklund sa:Någon som har tips om moiwa? allt från boende till åkning välkomnas =)
Tänkte fel, Nu ska vi inte till moiwa längre utan myoko.thomas58 sa:Moiwa Lodge bästa ställetfilipeklund sa:Någon som har tips om moiwa? allt från boende till åkning välkomnas =)
Woodpecker Lodge basis ställe
Lodge Miowa kapselhotell utan känsla
Åkningen...bara ta liften upp finns 100 olika ställen att åka på Lättåtkomligt och bästa stället i min mening.