Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan 2016
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="DrPepper" data-source="post: 1060100" data-attributes="member: 147961"><p>Låter grymt! Vi hade bara 2-3 dagar med öppen gate tror jag på nästan 2 veckor, mest sjukt dålig sikt, men den sista dagen var perfekt bluebird, men också samma dag vi skulle åka hem :/ Dock snöade det vansinnigt mycket, det var ju därför det var stängt på toppen. Så mycket lössnö fick man ju såklart!</p><p></p><p>Jag tror jag blev lite besviken sist jag var där (2014) eftersom att berget blev uppåkt väldigt mycket snabbare än när jag var där innan för bara 4 år sedan (samma tid på året). Intresset verkar öka explosionsartat! Tillochmed Rusutsu var relativt spårat. Det var ju verkligen helt öde första gången man va där!</p><p></p><p>Men allt till trots är ju Niseko fortfarande svårslaget för liftburen lössnö!</p><p></p><p>Hur var det i februari förresten, jämfört med januari?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="DrPepper, post: 1060100, member: 147961"] Låter grymt! Vi hade bara 2-3 dagar med öppen gate tror jag på nästan 2 veckor, mest sjukt dålig sikt, men den sista dagen var perfekt bluebird, men också samma dag vi skulle åka hem :/ Dock snöade det vansinnigt mycket, det var ju därför det var stängt på toppen. Så mycket lössnö fick man ju såklart! Jag tror jag blev lite besviken sist jag var där (2014) eftersom att berget blev uppåkt väldigt mycket snabbare än när jag var där innan för bara 4 år sedan (samma tid på året). Intresset verkar öka explosionsartat! Tillochmed Rusutsu var relativt spårat. Det var ju verkligen helt öde första gången man va där! Men allt till trots är ju Niseko fortfarande svårslaget för liftburen lössnö! Hur var det i februari förresten, jämfört med januari? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan 2016
Tillbaka
Topp