Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan 2016
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Newlund" data-source="post: 1062166" data-attributes="member: 125132"><p>Lufthansa påstår sig ha skidor inkluderat på alla flygningar dom opererar... Jag flyger med dom dit men sen är det tydligen all Nippon hem, verkar kosta 150€ extra för att skidorna är för långa... Mitt tips är att flyga med SAS. Visst kostar skidorna extra där och dom är lite dyrare kanske, men du slipper allt jävla skitsnack från muppbolagen.</p><p></p><p>Ska iaf till hakuba i januari och bor på HPL, frågan är hur man ska göra med liftkortet? Såg något om ett som gäller på alla skidorterna. Eller är jag helt lost?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Newlund, post: 1062166, member: 125132"] Lufthansa påstår sig ha skidor inkluderat på alla flygningar dom opererar... Jag flyger med dom dit men sen är det tydligen all Nippon hem, verkar kosta 150€ extra för att skidorna är för långa... Mitt tips är att flyga med SAS. Visst kostar skidorna extra där och dom är lite dyrare kanske, men du slipper allt jävla skitsnack från muppbolagen. Ska iaf till hakuba i januari och bor på HPL, frågan är hur man ska göra med liftkortet? Såg något om ett som gäller på alla skidorterna. Eller är jag helt lost? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan 2016
Tillbaka
Topp