Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan 2016
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="RandoScando" data-source="post: 1062190" data-attributes="member: 80520"><p>Djungeltrumman sa något om det där kortet förra året, dock gick ryktet då att man skulle behöva byta in "beviset" mot ett dagskort, alla dagar på alla orter. Det vill säga, du kommer behöva stå i kö med allmäna pöbeln först innan du kan nyttja ditt kort. För mig skulle det potentiellt kunna vara en dealbreaker, en av de najs grejerna med säsongskort är ju just att inte behöva mecka med sånt alls.</p><p></p><p>Kanske fortfarande är en bra deal, men kan vara bra att veta tänkte jag.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="RandoScando, post: 1062190, member: 80520"] Djungeltrumman sa något om det där kortet förra året, dock gick ryktet då att man skulle behöva byta in "beviset" mot ett dagskort, alla dagar på alla orter. Det vill säga, du kommer behöva stå i kö med allmäna pöbeln först innan du kan nyttja ditt kort. För mig skulle det potentiellt kunna vara en dealbreaker, en av de najs grejerna med säsongskort är ju just att inte behöva mecka med sånt alls. Kanske fortfarande är en bra deal, men kan vara bra att veta tänkte jag. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan 2016
Tillbaka
Topp