Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan 2016
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="petternyqvist" data-source="post: 1063522" data-attributes="member: 118089"><p>Halloj! Har en biljett till Tokyo den 9:e januari, hem den 23:e. Tanken är hyrbil till Hakuba från flygplatsen. Skulle va nice med en eller några som ville följa med och dela hyrbils- samt boendekostnad! Givetvis även turkamrater till pudret varje dag..<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>PM:a mig gärna!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="petternyqvist, post: 1063522, member: 118089"] Halloj! Har en biljett till Tokyo den 9:e januari, hem den 23:e. Tanken är hyrbil till Hakuba från flygplatsen. Skulle va nice med en eller några som ville följa med och dela hyrbils- samt boendekostnad! Givetvis även turkamrater till pudret varje dag..:) PM:a mig gärna! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Skibumkompisar
Japan 2016
Tillbaka
Topp