Japan i feb 2007?

• Trådstartare Trådstartare user29374
  • Start datum Start datum
U

user29374

Guest
Japan i feb 2007?
Undrar om det finns fler än jag som vill åka till Japan nästa år. Jag studerar men ska försöka skaffa mig litet ledigt i feb mars el. aprill. Min tanke är Japan i kanske tre veckor. Enbart skidor som gäller, dag ut och dag in. Ska tydligen inte vara så sjukt dyrt som man kan tro. Antar att man tänker på Tokyo-priser när man pratar om prisläget, landsbyggden ska vara annorlunda.

Finns det någon med erfarenhet av Japan så är all hjälp uppskattad.

Johan

Japan i feb 2007?
Åkningen i Japan e grym! Sjukt mycket snö och man har offpisten för sig själv. Bergen är rätt lika norska fjällen, bortsett från alla varma källor och apor :)
Bortsett från flygresan så är det inte dyrare än alperna. Hokkaido är väl mest känt (Niseko, Furano) men kan rekommendera Hakuba / Nozawa eller Hakkoda.

Japan i feb 2007?
Marcuuus, du vet tydligen inte vad du snackar om... Japan är som ett civiliserat Iran! Många bra och fina liftar som leder till helt orörd offpist. Det dumpar som om det vore buskar på valborgsmässoaftonar och Terrängen är tokigt cool! Ta och bege dig till TGR-forumet och sök på Japan och leta upp lite sköna bilder!

Tillbaka
Topp