JAPAN, resepartner sökes

• Trådstartare Trådstartare FSP
  • Start datum Start datum

FSP

Medlem
JAPAN, resepartner sökes
Halloj där!
Jag hade tänkt att ta mig till Japan för lite skidåkning nu i Februari/Mars och letar någon att åka med. Någon med likadana planer?

// Andreas

JAPAN, resepartner sökes
FSP sa:
Halloj där!
Jag hade tänkt att ta mig till Japan för lite skidåkning nu i Februari/Mars och letar någon att åka med. Någon med likadana planer?

// Andreas
Vart i Japan hade du tänkt att åka?
Är sugen på att åka dit, men blir issåfall i Mars.

JAPAN, resepartner sökes
Mars blir det ofta varmt så är ingen personlig rekommendation att välja Japan då man åker på ganska låg höjd. Kolla snarare alperna/Kanada för mars och åk till japan i jan/feb ett annat år. Är iaf min rekommendation.

JAPAN, resepartner sökes
LawndartGustav sa:
Mars blir det ofta varmt så är ingen personlig rekommendation att välja Japan då man åker på ganska låg höjd. Kolla snarare alperna/Kanada för mars och åk till japan i jan/feb ett annat år. Är iaf min rekommendation.
Jag +1ar den.

JAPAN, resepartner sökes
Drar till Niseko om en vecka. Är det dåligt med snö i Niseko i år eller? Ser ut som det inte ska snöa så mycket nu när jag kollade väderleksrapporten iaf.

JAPAN, resepartner sökes
Bikeaholic sa:
Drar till Niseko om en vecka. Är det dåligt med snö i Niseko i år eller? Ser ut som det inte ska snöa så mycket nu när jag kollade väderleksrapporten iaf.
Var där över nyår och stannade i 2 veckor. Det har snöat mindre än vanligt, men vi fick ~40cm de två sista dagarna

Tillbaka
Topp