japan....

andreTrapp

Ny medlem
japan....
hur sätter man en "japan"??

verkar va jäkligt coolt,tror har sett det på ett tony hawk spel från gamla goda tider (:P) fast inte sett nån som satt den på bräda (så vitt jag vet eftersom att jag inte vet riktigt hur man gör den :P)
 
japan....
"Japan Air
The front hand grabs the toe edge in front of the front foot(mute), both knees are bent, the rear leg boned, and the board is pulled to the level of the head. "

fast tycker att det ska vara saftigt tweakad för att den ska vara snygg, inte som på bilden combatspenat skickade..
framknät ska fan vara nere i brädan..
 
japan....
Ta tag med den fram handen på tåkanten, mellan bindningarna. håll armbågen på fram armen utanför det främre benet, tweeka efterbehag.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp