jävla fan

NiclasK

Medlem
jävla fan
Varför visar dom aldrig typ skidåkning, bmx, inlines lr nåt på tv för? Måste man ha alla javla satelitkanalerna? Det e lixom bara fotboll, fotboll, fotboll o lite hokey hela jävla tidn. Vad som helst utom fotboll o hokey.Fy fan va trist att gå å sparka på en boll.
Red bull i åre förra året visa dom nåt jävla sammandrag på en fjutig halvtimme.

Fan va trist!

/ niclas

jävla fan
En gang i tiden sa hade jag den braiga kanalen Extreme channel. Dar visade de sa mycket extremsport att man nastan trottnade. Men bara nastan. Det ar bara skaffa satelit, eller digitalTV eller sa. Smakar det sa kostar det.

jävla fan
tur att man har catelit och kan kola på erosport tv4+ osv där de sänder allehande extreemsport evenemang sist var de X-games.

om du inte har lust att köpa parabol så kan du ju köpa ir ladda filmer

jävla fan
Jag håller med. Frågan är om det verkligen är så att hela Sverige bara är intresserade av fotboll, å sånt trist. extreme channel är riktigt bra o om man bara kan se det på loven tröttnar man inte! Det är ändå en stor del av Sveriges befolkning som åker skidor, men ändå hör man i princip ingenting om det på tvn. Det är dåligt, tkr jag med.

jävla fan
Mmmm... de borde sända mer från tävlingar på vintern. Så som de gör med Alpina världs cupper. Då kan dom ju peta in t.ex Red bull big air, X-games m.m. Det visas ändå så mycket skit på svt och tv4 mitt på dagarna, det är ingen som kollar på dom. Då kan dom istället lägga in dessa tävlingar.

jävla fan
extrem channel är det bästa förutom den j**la snubben
som översätter allt i alla intervjuer till engelska istället
för att texta.

jävla fan
Kan tillägga att håller man på med cross, enduro eller liknande så är det också jäkligt snålt med tv-tid. Man får vara glad om de ens nämner saker som att vi har en svensk som vann Vm för 7:e gången (!) i höstas.

Men men, som tur är så har man ju fått satelit för några månader sen, så nu finns det ju lite mer att kolla på =)

jävla fan
Ook... fan, börjar lacka. Min farsa vägrar skaffa parabol och digital box. Det ända han vill ha är Discovery och han vill inte betala så mycket för att se en kanal. Men han fattar inte att han själv kommer att titta på alla andra ändå när man ändå har dom. Segt som fan och ha ETTAN TVÅAN och FYRAN. Bonde kanalerna.com säger jag bara.

jävla fan
har ni inte märkt att det har börjar komma igång?
Dom har visat MINST en halvtimme ifrån alla stora tävlingar iår, tex. Red bull, the battle , Globen tävlingen.
Sen så började ju Svt sända richter förra året.
så sluta klaga, det börjar verkligen bli bättre.

Tänk för två år sedan, eller 3, hade dom nånsin visat nå hopp på Tv då? inte allt för mycket i alla fall.

keep it on!
fett med ghetto!

jävla fan
Men ska det vara fotboll så ska det vara Djurgården mot AIK eller Hammarby. Eller Djurgården mot nått annat lag. Annars får det va.

jävla fan
Jag tror det kostar ganska mycket mer för svt att visa x-games än tomtenisse I II och III för tv rättigheterna måste dom väl köpa om jag inte har helt fel?!
Sen sitter det bara en massa kulturella nördar på svt och det är ju ändå dom som bestämmer vad som ska sändas....
Det är bara och bryta ihop!

jävla fan
FredrikB om din far vägrar köpa parabol/digitalbox kan du glädjas åt att du inte ens kommer vara innehavare av "bondekanalerna" inom ett par år!

Tillbaka
Topp