Jeff dalnas (12-19år) film

superunknown

Ny medlem
tja

Jeff dalnas, en sjuk inlinesåkare. fann en film från när han var 12-13år (2000-2001)
och en från nu 2006/2007 och tänkte visa er vilken sjuk talang han är

vem som hällst kommer känna sig dålig när man ser när han 12år:D

12-14år

19-20år

vill även visa detta klipp på ett sjukt droprail han drar

Senast ändrad:
riktigt grym! skön att sen ngn som åker inlines och inte har en tshirt som går ner till marken.

killen är efterlivet bra. dock kunde jag inte se första. men sjukt jävla feta pretzels (heter det så på inlines-språk) drog han iaf.

ÅHHh han var ju helt sjuk! jävlar vad bra han var för att vara 12 !

HolMsTEn sa:
han var sjukt bra men jag har sett bättre
tvivlar på att du sett bättre 12åring?

visst...nu är han ju inte lika bra som dom bättre "proffsen" men han är ändå sjukt bra
och förtjänar spons! så mkt som han har lagt ner sig över åren

jag har sett dom flästa/alla som sticker/stack ut när dom var små(tror jag) och att köra en fakie 360 ao fish på ett handrail är fan oslagbart vid den åldern

Senast ändrad:
Men vadå? jag satte också fakie ao fish och kind grind ner för typ 20 stegstrappor när ja va tolv år.. NAAAAT!

p.s stööööört lång soul på kinkräcket BALANS!

Senast ändrad:
artisty sa:
nas sa:
riktigt grym! skön att sen ngn som åker inlines och inte har en tshirt som går ner till marken.
vänta nu...är du helt seriöst? hmm..???

ungefär 80% av alla inlinesåkare åker tight/regualar fit?
haha jaa det är hemskt :P Ett par år sen, när KFC Vibralux och detdär var nytt skatade ju minst 90% baggy/lagom baggy. Nu är det tvärtom... usch.

Sjogras sa:
artisty sa:
nas sa:
vänta nu...är du helt seriöst? hmm..???

ungefär 80% av alla inlinesåkare åker tight/regualar fit?
haha jaa det är hemskt :P Ett par år sen, när KFC Vibralux och detdär var nytt skatade ju minst 90% baggy/lagom baggy. Nu är det tvärtom... usch.
Äh, jag tycker det är cleant med tigha jeans osv på skate och inlinefronten. I backen funkar baggy och ser najs ut men annars är ju tightfit the shit :)

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp