Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Jester 16 ID vs. Lange XT130 Freetour inkompatibel?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="eriC1" data-source="post: 1082122" data-attributes="member: 59831"><p>Jo har läst den där. Men så jävla märkligt bara att Jester id klarar både mina gamla lange samt mina rena lätta dynafitpjäxor men inte en så kallad wtr sula som är på Freetouren. Ska försöka hitta nån butik i stan med en salomon sthwtr bindning å se om pjäxan passar där.</p><p></p><p>Det lustiga var ju att innan jag beställde bindning och pjäxa så frågade jag om Langepjäxan skulle funka i alpin bindning med turnorm, samt att jag frågade marker om Jester tog turpjäxa. Ja var svaret på båda och jag beställde i tron att jag tog rätt. Står olika överallt. Till och med alpongaraget säger att Jester id ska ta "wtr" pjäxor</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="eriC1, post: 1082122, member: 59831"] Jo har läst den där. Men så jävla märkligt bara att Jester id klarar både mina gamla lange samt mina rena lätta dynafitpjäxor men inte en så kallad wtr sula som är på Freetouren. Ska försöka hitta nån butik i stan med en salomon sthwtr bindning å se om pjäxan passar där. Det lustiga var ju att innan jag beställde bindning och pjäxa så frågade jag om Langepjäxan skulle funka i alpin bindning med turnorm, samt att jag frågade marker om Jester tog turpjäxa. Ja var svaret på båda och jag beställde i tron att jag tog rätt. Står olika överallt. Till och med alpongaraget säger att Jester id ska ta "wtr" pjäxor [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Jester 16 ID vs. Lange XT130 Freetour inkompatibel?
Tillbaka
Topp