jibb pjäxor?

• Trådstartare Trådstartare pizzaaugust
  • Start datum Start datum
P

pizzaaugust

Guest
jibb pjäxor?
vilka e bäst av salomon 1080,atomic aft 11,aft 9,såna där head s 10 heatfit

jibb pjäxor?
eller salomon promodel ski boot? dem ska funka för fri åkning o sånt. pjäxorna ska funka för offpist också

jibb pjäxor?
Har egentligen inte en aning om hur det är med jibb pjäxor, men när det gäller "vanligåkningspjäxor" så brukar pjäxform vs fotform vara rätt väsentligt. Pjäxan som är bäst för åkare A behöver inte vara bäst för åkare B. Så att ta med fötterna till en bra pjäxbutik brukar inte vara helt fel. Men som sagt, det där gäller vanliga pjäxor, jibb pjäxor är förmodligen en helt annan sak...

jibb pjäxor?
Ga till en butik med nagon som ar duktig pa pjaxor, han kan kika pa din fot och ge forslag pa vilka marken som passar din fot. Darefter far du prova dessa markens respektive hoppjaxor och kanna vilken du gillar mest.

jibb pjäxor?
heads pjäxor är skit sköna och bra jibb pjäxor. anars så kan du gjuta en ny sula men det kan vara dyrt

jibb pjäxor?
det viktigaste är att pjäxorna passar ens fot, inte märket. du måste prova dig fram...och ett par lite mjukare freeride pjäxor är i vissa fall bättre och ibland nån hundring billigare än specifika jibbpjäxor...

jibb pjäxor?
Jag tycker att du ska satsa på några pjäxor med inte allt för hård flex eftersom det i samband med lite halvtaskiga landningar lättare ger di gbenhinnebesvär.

jibb pjäxor?
okej jag ska ta med mig foten till nån affär som e bra på pjäxor?. men vilken pjäxa e bäst jag har rätt breda fötter,jag vill ha en rätt mjuk pjäxa eller inte super men inte helstel lite flex helt enkelt. vilken tror ni passar bäst?
jag ska ju inte ha pjäxan för änn i vinter så jag vill veta lite vad jag ska titta på.

jibb pjäxor?
köp heads worldcup TI MI 03R dom har jag och dom är breda och sköna och bra som jibbpjäxor.

jibb pjäxor?
1080 med gjutna skor är nog bra för dig. Den gjutna skon pga att man kan jämföra original innerskon med en extra strumpa. Promodel är säkert ett bra alternativ också men den e lite smalare än 1080

jibb pjäxor?
Om du vill vara cool!!! SÅ köper du det skalet du vill ha och tycker är snyggast!! Sen går du till en butik som gjuter en innersko från stoltz eller Comformable!! Kostar en del men du får vara sten cool och får en pjäxa som sitter där den ska ( Jon Olsson åker med Comformable i sina skor!!! Om ni ville veta)
TÄNK LITE!

jibb pjäxor?
jag jibbar varje gång jag åker om jag kan och jag tycker att heads worldcup TI MI 03R är skitbra jibbpjäxor och dom är coola också

jibb pjäxor?
men friåkning då. desutom har jag redan ett par pjäxor nu så jag behöver inte mer hjälp

jibb pjäxor?
Beror på hur knöliga klövar du har.
Ett par pjäxor bör ju sitta skönt på foten.
Ett hett tips är att prova pjäxorna innan du köper!

Tillbaka
Topp