Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
jibba med pistskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jeppenator" data-source="post: 594190" data-attributes="member: 53337"><p>du bör absolut inte raila med pistskidor.. du kommer förstöra skidorna direkt och dom blir inte sig lika tyvär.</p><p></p><p>låna eller hyr parkskidor för en dag bara du kan testa att jibba lite med.</p><p></p><p>för att det inte ska hugga eller fastna med skidorna på railet så måste stålkanterna på skidorna vara rundade så att det glider bra. annars om dom är vassa så hugger dom ner sig i stålet på boxen eller railet. och då blir det inge bra och du kommer få ont!</p><p></p><p>men kör hårt!</p><p>lycka till med åkningen</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jeppenator, post: 594190, member: 53337"] du bör absolut inte raila med pistskidor.. du kommer förstöra skidorna direkt och dom blir inte sig lika tyvär. låna eller hyr parkskidor för en dag bara du kan testa att jibba lite med. för att det inte ska hugga eller fastna med skidorna på railet så måste stålkanterna på skidorna vara rundade så att det glider bra. annars om dom är vassa så hugger dom ner sig i stålet på boxen eller railet. och då blir det inge bra och du kommer få ont! men kör hårt! lycka till med åkningen [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
jibba med pistskidor
Tillbaka
Topp