Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
jibber brudar?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="magnusericsson" data-source="post: 768688" data-attributes="member: 90666"><p>Den idioten som tror att "jibbkläder" och "hip-hopkläder" är samma sak är ack så dumma.</p><p>Det finns inga så att säga "jibbkläder" inte så heller hip-hopkläder.</p><p>Visst de flesta hiphopare har stora kläder.</p><p>De flesta "jibbare" har lika så stora kläder.</p><p>Men om man kollar på snook, är det inte hiphop, eller har jag gått och blivit musiskt efterbliven?</p><p>Jag ÄLSKAR tjejer i vilka kläder som helst. </p><p>Jag kan se en tjej med ett par slimmade jeans och en tunika och en alldeles för kort jeansjacka och tycka det är assexigt, samtidigt som jag kan se en tjej i ett par lite baggybrallor och en lite längre hood och likaså tycka att det är assexigt.</p><p>Huvudsaken är väl ändå att bruden ser bra ut och är en schysst tjej, eller?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="magnusericsson, post: 768688, member: 90666"] Den idioten som tror att "jibbkläder" och "hip-hopkläder" är samma sak är ack så dumma. Det finns inga så att säga "jibbkläder" inte så heller hip-hopkläder. Visst de flesta hiphopare har stora kläder. De flesta "jibbare" har lika så stora kläder. Men om man kollar på snook, är det inte hiphop, eller har jag gått och blivit musiskt efterbliven? Jag ÄLSKAR tjejer i vilka kläder som helst. Jag kan se en tjej med ett par slimmade jeans och en tunika och en alldeles för kort jeansjacka och tycka det är assexigt, samtidigt som jag kan se en tjej i ett par lite baggybrallor och en lite längre hood och likaså tycka att det är assexigt. Huvudsaken är väl ändå att bruden ser bra ut och är en schysst tjej, eller? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
jibber brudar?
Tillbaka
Topp