jibber killar ?

hilla

Aktiv medlem
jibber killar ?
för 2 år sedan under burton european open i Laax så började jag och en tjejkompis diskutera om jibber killar är snygga eller inte.
Vi kom fram till att alla killar på festen var jävligt desperata och försökte torrjucka på allt med tuttar som gick på 2 ben.
I mörkret var alla killar istort sett identiska, långt hår, olika huvudbonader, baggy jeans nedanför arslet, stora t-shirts med sponsorloggan.
Deras små rumpor försvann och dom såg ut som en planka, man kunde inte urskilja om dom var vältränade eller inte, så man fick helt enkelt gissa sig till vem som hade nog värdig kropp att knulla med (så man slipper vakna upp med huvudvärk bredvid den blekaste,halvfetaste med stinkand kille i hela laax).

Och vi kom fram till att vi var lesbiska, för killar är tamig fan ganska smaklöst och äckligt...

Så alla få tjejer på freeride, är det verkligen snyggt med coola jibber killar, i asfeta dyra kläder?

Gör som mig å gör din röst hörd i forumet!

jibber killar ?
Dra fan inte alla över en kam. Knappast alla har "asfeta" kläder. Herregud. Om du tar dig tid att skriva ett inlägg så läs fan igenom det före du postar. Herregud..

jibber killar ?
Jag tror nog att alla som köper kläder till vintern tänker "nu måste jag köpa kläder som alla tycker är snygga" hur ska de gå till?!?! alla tkr olika ffs!

jibber killar ?
ja hmm jag har haft liknande problem faktiskt. jag brukar försöka undvika efterfesterna (vilket är ganska lätt då jag bara är 17 år och antingen får planka in eller visa brösten för vakten) för att den pinsamma dagen-efter situationen så lätt kan uppstå ( vilket den dock inte gjort då jag antingen inte kommer in på efterfesten eller kommer in i lagom tid för att alla fula killar redan ska ha gett upp och gått hem och sovit) men jag förstår precis vad du menar! jag kan dock första dom, det är väl bara så mycket lättare att dra på sej en halvful b-spons tshirt i 5xl än att faktiskt försöka hitta kläder stil.
Förutom det tycker jag dom flesta är så läckra med jeansen så man ser halva röven.. Mmm..
och som jag brukar säga "alla killar är dösnygga i bandana o goggles"

jibber killar ?
hade du alltså atraherats mest av killen i lagom genomskinlig och nipplestyv spännis tishirt storlek extra homosexuell på festen?

bra att veta om man nu enbart ska klä sig i syfte till att fortplanta sig på kommande partyn och diskotekmanifestationer.

Senast ändrad:
jibber killar ?
Känns väldigt befriande att höra någon erkänna sin lesbiska läggning så enkelt och öppet som du lägger fram saken. Det tycker jag fler borde göra, kanske... titti? marer? Det finns nog en liten spillevink i er också!

f.ö håller jag med dig.

jibber killar ?
tittti540 sa:
ja hmm jag har haft liknande problem faktiskt. jag brukar försöka undvika efterfesterna (vilket är ganska lätt då jag bara är 17 år och antingen får planka in eller visa brösten för vakten) för att den pinsamma dagen-efter situationen så lätt kan uppstå ( vilket den dock inte gjort då jag antingen inte kommer in på efterfesten eller kommer in i lagom tid för att alla fula killar redan ska ha gett upp och gått hem och sovit) men jag förstår precis vad du menar! jag kan dock första dom, det är väl bara så mycket lättare att dra på sej en halvful b-spons tshirt i 5xl än att faktiskt försöka hitta kläder stil.
Förutom det tycker jag dom flesta är så läckra med jeansen så man ser halva röven.. Mmm..
och som jag brukar säga "alla killar är dösnygga i bandana o goggles"
jag har hittat mitt drömyrke, dörrvakt !

jibber killar ?
Av: J-rockner Online | Idag 19:49 Citera

Dra fan inte alla över en kam. Knappast alla har "asfeta" kläder. Herregud. Om du tar dig tid att skriva ett inlägg så läs fan igenom det före du postar. Herregud..

Så jävla bra sagt, ofta alla behöver ha stora kläder! tex. jag kör bara med stora kläder när jag åker skis annars äre slimfit som gäller ^^

jibber killar ?
det har inte slagit dig att alla killar använder stora t-shirts och diverse baggy grejjer för att dölja sitt riktiga utseende och kanske har tur och får med sig någon heting hem? (ironi)

jibber killar ?
skit i vilken storlek det är på kläderma... man tar väll på sig det man känner sig bekväm, och trivs i... no? alla tycker olika.

jibber killar ?
Klockren tråd. hahaha.
Killars jeans måste ju vara tighta runt höfterna, smala höfter is the turn-on.

jibber killar ?
Och så har den uppmärksamhetssökande manshatarandan även återfunnit sig på ett sådant gemytligt forum som freeride.
Räcker inte den uppmärksamhet som ett resultat av ignorans och okunskap ges till Mona i dagsläget?
Innebär detta att jag även ska behöva subventionera freerides radikaler med Toblerone?

jibber killar ?
Om ni får diskuttera er som objekt får väl vi diskuttera er som objekt..

Vi är inte manhatare, eller hur tjejer.

Vi tycker bara inte om fula killar i fula kläder...

jibber killar ?
Själv kan jag inte sluta älska det bruna lockiga håret och mössan, Lockarna som kikar fram under mössan
så jävla hett, kan inte alla killar ha lockigt hår?
Men måste erkänna att killar som går i tischor(klänningar) kan få låna klänningar utav mig, jag har massa fina :)
Ganska ytlig tråd både den om jibber brudar och jibber killar det är ju somsagt bara kläder åså! killen kanske har hur snygg stil som hällst och åker som en gud, men attityden är ett ganska stort problem i dagens samhälle tycker jag PUSS

jibber killar ?
jag har tighta byxor och lagom t-shirt eller skjorta utan sponsortryck!
har jag chans att va med dig och din lesbiska vän då ?
hör av dig i såfall!!

jibber killar ?
Jo små lockar som kikar fram under en mössa är sååå sött haha.

Kepsar går bort och all sorts "ghetto" stil. Och all sorts arrogans kan väl bara hålla sig borta ifrån backarna..

jibber killar ?
haha Cee du rockar! Perfekt omvändning till "jibber brudar?"

sen om jag får tycka till så är de precis som du säger snyggast med mössa, gangster stil och keps går bort! Det finns liksom "jibber-gangstarstilen" och "jibber-skidåkarstilen". Och skidåkarstilen är sjukt heeett!

Tillbaka
Topp