Jibberish Skit!!!

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Clenny

Ny medlem
Jibberish Skit!!!
mongo spel! nu när man ätnligen fixat jibberish som alla snackar så funkar det inte!...har instalerat allt o så men sen när man ska köra så kommer det upp en pop-up ruta med texten "memory access violation" o så stängs spelet .......ruggigt irreterande! nån som vet varför? o ja laddade ner det från en länk härifrån också..men men...hoppas nån som kan hjälpa mig med detta....haaaadeee//// Carlis

Jibberish Skit!!!
Jo så är det med det nya jibberish för tilfället men om några dagar är det förmodligen fixat det var iaf vad grabben bakom spelat sa till mig. Vänta och se.

Jibberish Skit!!!
du måste extracta om det på ett annant ställe.. hade oxå de så förut

Jibberish Skit!!!
Jibberish? Kan man få en länk? Men om jag känner min dator rätt så funkar det inte, men de är ju alltid värt ett försök!

Jibberish Skit!!!
Men åå håller me de e skit vad ska jag göra om det kommer bah upp Error! Ski teneighty typ faen va lässs

Jibberish Skit!!!
För mig kommer det memory access... När jag håller på med annat samtidigt, t.e.x winamp. För mig funkar det finfint!

Jibberish Skit!!!
samma för mig,memory access...

Jibberish Skit!!!
Bästa är ju det gamla Jibberish, funkar utan proplems. Om det emot förmodan inte skulle fungera så är inte det hela världen. Det är ju inget toppenbra spel.

Jibberish Skit!!!
för mig funkar inte grabarna om jag byter knappar, och inte från början heller vad är det för fel, har testat att installera om det och så men nu har jag bara uncrossedmute och det blir tråkigt i längden :(

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Tillbaka
Topp