Jibbfilm

Jibbfilm
Jag tycker det borde göras en riktigt skön Jibb film med bara ren skidjibbing.. alltså stora hopp och mycket Rails. Inga drop från berg och puder åkning (Självklart är de kul att se det med). Om något filmbolag kunde styra upp detta och ringa in de grymmaste jibbarna i sverige, menar då främst: Jon, Henke, Niklas Karlström, Jacob Wester, Emil Forss, Jonas Wikberg m. fl.. Alla skulle få ha sin egna part. det skulle bli en riktigt sjysst rulle och en bästsäljare!

Jibbfilm
Öh det är ju sååååååååååååååå mkt offpist åkning i Tex. Poor boys filmer, okej, det är några få lines , och sen är det Lite Back Country kickers, men det är bara kul att se.

Jibbfilm
Det är kul att läsa sånna här gammla inlägg när man vet hur utvecklnigen senaste åren sett ut inom jibbfilmning.

Jibbfilm
Haha, verkligen kul att läsa denna tråd!
Men, det börjar ju komma lite mer renodlade jibbfilmer nu men tycker det är för lite fortfarande..

Jibbfilm
hmm stora hopp? skidor? nu snackar inte du om jibbing. Jibbing var från början när man stog direkt på marken med snowboard och gjorde tricks sen gick de över till handrails och nu äre helt plötsligt skidåkning? :S snart gör jag en tråd om detta!

Jibbfilm
Frame By Frame är också en skyst jibbfilm tycker jag. Bara nån liten del med Sverre och Kaj som är big mountain men annars är det bara jibb tror jag.

Jibbfilm
Puder och stora berg är det enda rätta att titta på, inte att hoppa runt i parken, fnys!

Jibbfilm
jag skulle velat ha en film där det inte bara är hopp. typ där man ser dom bygga hoppet. hur dom far runt o leker i småparker och sånt. hade varit kul att se hur bra dom är i små hopp och kullar. hade

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp