johan Administrator 2007-05-28 Jibbing In Jämtland #3 Kolla vilket forum ni postar i, detta är ett forum för att diskutera utrustning. Flyttar filmen till filmforumet.
Kolla vilket forum ni postar i, detta är ett forum för att diskutera utrustning. Flyttar filmen till filmforumet.
S superunknown Ny medlem 2007-05-28 Jibbing In Jämtland #4 vad klagar alla på? visst redigeringen och filmningen suger (gissar på en kombination av digitalkamera och moviemaker) men åkningen är ju fin, kul att se skidor åxå ingen som håller med?
vad klagar alla på? visst redigeringen och filmningen suger (gissar på en kombination av digitalkamera och moviemaker) men åkningen är ju fin, kul att se skidor åxå ingen som håller med?