Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Helt klart coolt undrar dock om jag får tävla i big jump med mina snowblades? Tänkte ställa upp i åre-03 eller finns det någon minimun längd på skidorna annars är ju åkningen densamma!
jag tror att den enda längd som kommer att vara tillåten denna säsong är 183cm, så de blir till o ta fram sågen lr köpa sig ett par K2 Enemy....lr nån annan skida i den längden...
snowblades..pfft
Visst skall la Snowblades/Bigfoots förbjudas i pisterna av SLAO..
Riktigt skönt så man slipper dessa småglin som bara far omkring å ställer till de, skiter fullständit i om andra försöker bruka pisten samtidigt.
Skall Snowblades förbjudas bör även jibbskidor a 161 förbjudas det är ju samma sak, dessutom visas det mer snowblades på extremechannel än jibbing kanske därför att tricksen är värre!
"Tänkte ställa upp i Åre -03" Är det Red Bull Big Air du syftar på? Isåfall får du lätt ställa upp. I år kommer man att ha en speciell snowbladesklass. Kan ni tänka er något coolare än en snubbe (eller brud) som rusra mot det 25 meter långa hoppet i 80 blås - på snowblades. Garanterad slmsession!
D närmsta du kan komma snowblades på extremechannel är möjligtvis bloopers. Dom har aldrig nånsin visat ett reportage om snowbladesåkare alla dom år jag har haft kanalen och kommer väl antagligen inte visa d heller med tanke på att d e en väldigt ointressant aktivitet.
D e lite synd att dom inte visar jibbing så ofta men ibland dyker d iaf. upp på rutan.