Följ med i videon nedan för att se hur du installerar vår webbplats som en webbapp på din startskärm.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Så snart som möjligt lite småfix med anmälan kvarstårdant sa:När kommer man kunna anmäla sig?
Hur tänker du nu?WesselL sa:Ett tips. Åk till Kitzbuhel. Skön park. Och dom höll på att bygga en till när ja va där under jullovet som borde vara färdig till höstlovet. Grym offpist också om man gillar det.![]()
Dat klart de blir GRANDEErikHammarsten sa:Fan vad grande!! =)
Samma här, eller inte tenneriffa.Sakarias-Majander sa:jag vill men ska kanske till teneriffa då![]()
Alkoholgräns 18 på hotellet, viktigt att nämna..batman sa:Nu är priset satt: 7 300 kr blev det. och för det får du:
Bussresa till sterrike ToR
Boende med helpension: frukost, lunch, middag, luchen är mackor å frukt som vi gör själva på morgonen
liftkort: 6 dagar
Buss till och från backen varje dag
Kvällstur till något trevligt ställe
Skidfilm som spelas in på plats med alla åkare
Kaprun-påse: roliga prylar och grejer
Reseledarsevice dygnet runt.
ok det blev lite dyrare. Samtidigt har vi vägt in vikten av att ungdomar som åker mycket skidor behöver käk. vi tycker det är bättre att gå till ett dukat bord så vi vet att slls får käk å blir mätta. Hotellet vi ska bo på är väl inkörda med fotbollslag, ungdomsgrupper och så vidare så matkommer vi att få.
Har väl inte koll riktigt än men de som anmält intresse ligger från 14-21 cirkusekebom sa:Det vore intressant att veta vad medelåldern kommer att ligga på..? Har ni någon aning om detta ännu?
Hjulet snurrar men hamstern är död...WesselL sa:Ett tips. Åk till Kitzbuhel. Skön park. Och dom höll på att bygga en till när ja va där under jullovet som borde vara färdig till höstlovet. Grym offpist också om man gillar det.![]()
Inte sådär jättebilligt.joeloel sa:det mesta lät ju bra!
men att betala 7300 kr och inte få dryck till maten...?
Ska kolla om det går attfå dricka med i Priset ok?joeloel sa:det mesta lät ju bra!
jag tror inte att det går å få tag i så mycket billigare. och man överlever ju på att bara dricka vatten. annars om du absålut måste ha läsk gårdet ju att köpamäbilligt från sverigev-larsson sa:Inte sådär jättebilligt.joeloel sa:det mesta lät ju bra!
Sant, boende med all mat, liftkort och resan ner. Bara liftkortet kostar runt 1500 där nere. Sen boende i 7 dagar kostar också mkt. och inklusive mat. Tror somsagt inte de kan bli så mkt billigare. Ska verkligen försöka ta mig dit, inte allt för stabilt i kassan just nu dockMaximilliam sa:jag tror inte att det går å få tag i så mycket billigare. och man överlever ju på att bara dricka vatten. annars om du absålut måste ha läsk gårdet ju att köpamäbilligt från sverigev-larsson sa:Inte sådär jättebilligt.joeloel sa:det mesta lät ju bra!
men att betala 7300 kr och inte få dryck till maten...?![]()