Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare.
Hur gick det idag? Fick ni någon sol?? Pallade inte pallra mig in idag, blev fett förkyld igår :/ Men kul va det! tappra försök på railen igår frandfors!
Var tvungen att åka till landstället i lördags... körde dock förbi vid bibblan och såg när ni fixade med lilla hoppet... kul att se =) e nog på nästa gång! keep up the great work, grymma bilder!
2 av mina bilder från lördagen har nu blivit godkända och ligger för allmän beskådning i mitt fotoalbum! ta er en titt! de blev utvalda bilder så ännu fler kommer!
ps. bara bilder från raildelen... kameran blev för kall o seg när jag skulle fota hoppningen
Tycker vi kan vänta med att bestämma dag tills vet har bättre koll på vädret! Men 10.00 är rätt lagom. Tänkte vid tillfälle reka lite på andra sidan observatorielunden, finns lite backar där också. Variation förnöjer!
Okej, det är som jag då. Nä men det känns inte som en box,
kan typ inte beskriva så bra.. men du kan ju prova, och man
kan inte ta fart så dom andra skjuter på..
Men då kanske vi ses! Beeey
/G
pröva.. hmm omjag inte hade pajjat svanskotan i KB förra lördagen så =/
hmm får se.. kommmer nog å träffar folk iaf.
men eren typ as hal så man pungar den omm an inte e Jon olsson rankad? hehe..
jo jag vet ^
men ingen av dom ser bra ut, tycker jag. men det kanske finns flera rails å hoppmöjligheter på andra sidan av kullen. nå mer än östermlams ip railen?
förövrigt har jag för mig att det finns någon rail vid medborgarplatsen, bakom burger king.. men den kanske är för hög eller så är det kanske för dålig lutning? jag vet inte, bara en tanke..
Tjo alla gubbar!
Vem var det förutom min kompis Anton som filmade i lördags?
Snälla hör av dig så att jag kan redigera ihop bådas filmmaterial! (det blir så grymt mycket bättre med två
kameravinklar)
Annars får jag nöja mig med det jag har..
Och förresten.. vet någon hur jag går tillväga om jag vill lägga upp en film på freeride?
Eller ska man kanske bara be Sehro killarna lägga upp den på sin sida och sedan länka till den här i forumet?
Jag filmade... Säg bara hur jag ska ge det till er så fixar jag det, dock har en del av materialet blivit konstigt,
kameran var skit, klarade nog inte kylan, men mycket film (det mesta tror jag) har klarat sig...
Fan va kul att någon har tagit tag i det här! Jag är på så det skriker om det i mån av tid. Snowboardåkare, men det får ni dras med. Har scoutat Vita Bergsparken inför min planerade session på söndag. Inga bilder eller något, men ändå.
R_K: Du är varmt välkommen att skicka materialet till oss och sen kan vi lägga upp det på sidan, just nu kan vi inte lägga upp det så att man kommer kunna tanka det från själva sidan (scriptet saknas) men det kommer vi ordna inom de närmsta dagarna!
Vid statsbiblioteket vid korsningen av Sveavägen Odengatan finns goda möjligheter till en Jibbsession ett perfekt räcke som är ca.40cm över marken vid en snötäckt trappa och gott om snö finns det i Ankdammen som förut användes som Skateboardpark...
Jag är nog på om det är på lördag eller söndag! Åkte förbi obsan idag och och såg stadsbiblioteksrailen och hoppet vid kullen. Åkte även förbi medis och såg en del av railsen som Slopestar visade bilder på.
Jag har nog inte möjlighet att ta med skidor och sånna grejor men kan gärna bidra med lite film.