Jibbsession STHLM

Jibbsession STHLM
ja wtf.. upp med bilder nu.

Vad jag hört så ska det vara kallt från och med lördag fram till tisdag längre har jag inte sett.
Men justnu regnar det här så jag vet itne hur detkommer bli :S

EDIT: Nu cp snöar det :D
EDIT: 1,6 minus å himmelen spyr snö :D

Jibbsession STHLM
njaa, lite kort varsel no? jag ska iaf ut och leta efter ett hopp min kompis har sagt sig byggt i närheten..

weeeeeeeeeei *poff*

Jibbsession STHLM
jag tycker att för att detta inte ska bli uttjatat med att det händer varje helg tycker jag att nästa år blir bra. samma helg, fast nästa år.

Då blir det lite mer The Annual Jibbsession STHLM ;)

Jibbsession STHLM
ööh nästa år?!
ju mer desto roligare! lika bra att köra nu när man för en gång skull kan....
om snön är kvar till nästa helg kommer iaf jag köra.
nån som är på?

Jibbsession STHLM
jg är nog på nästa helg, men inte samma spot, det blir långtråkigt, vore kul omm an gör ngt riktigt crazy!

BTW; var är du som hade ett par förra årets fujative te salu för 1500:-??

Jibbsession STHLM
Det låter bra! Alla kan ju reka lite under veckan så ser vi vad vi hittar för spot... Suisajd & jag är lite sugna
på en vägg till nästa helg någon som känner till något lämpligt?

Men i alla fall kan vi inte spika att vi kör nästa helg?
Typ Söndag förmiddag?

Jibbsession STHLM
Tja.
Näe.. har inget till salu, vem det var som fråga.
Jag var inte med förra gången... skulle grymt gärna vilja köra stadsbiblan...
men sure... finns det andra bra ställen så är jag inte den som är den.
Nu på söndag låter alla tiders! Kan nog få med mig 2-3 till.
Skriv gärna tid och plats här senare...
Japp... snö kommer det inte bli brist av!
hörs!

Jibbsession STHLM
Inte i helgen bara, ska till Amsterdam, tror jag. Tycker personligen att man borde chilla åtminstone en helg till för att inte slita ut railarna lixom, "if you catch my drift"! ;)

Jibbsession STHLM
Fasen vad mycket snö det är hemma hos mig nu.. Det måste finnas tonvis med snö överallt... Nåt ska väl gå att hitta på I helgen om inget händer drar jag till Flottsbro....

Jibbsession STHLM
jag drar in å kollar i hammarbysjöstad på torsdag, jag tar med kameran så jag försökeer ta kort på lämpliga spots. vet iaf någonsorts av boardslide. men som sagt, jag rekar hammarbysjöstad på torsdag. hinner kanske med djurgården också.

Låter det bra everyones?

edit: -3 å SOL på lördag enligt SMHI.

Jibbsession STHLM
ändrat schema torsdag kan jag nt reka på lördag isf så om det blir ngt i helgen tykcer jag iaf att de ska va på söndag fr då kan de flesta.

Jibbsession STHLM
Jag är på om vi kör i helgen :) Nya spots bara !
Hammarbysjöstad är iof stabilt..
Men alla handrails har knoppar eller målade
med färg med ogämnheter... Men någon kan
väl knata runt och kolla !
Peace out !

Jibbsession STHLM
jag vet.. typhela hammarbysjöstad har railsstops på alla grejjer för att stoppa alla skateboardåkare :P
men jag drar in pålördasg iaf å kollar.

Jibbsession STHLM
glöm inte vinkelslipen/kapen..

då har du inga skatestoppers kvar sen..

(been there done that)

lycka tll med jibbingen

Jibbsession STHLM
Jag beklagar dom plötsliga ändringarna, men vi fick reda att det är fler som kan på söndag så söndag får det blir, samlings plats och tid är den samma, men om det inte är några fler som tar bil så får jag åka 2 gånger ganska jobbigt så jag skulle värkligen uppsakatta om någon kan ta med säg bilen. Jag ska ordna en lina så snart som möjligt, då får man mer möjligheter på platser, man kan bli dragen av bilen. Alla som gillar att åka skidor/bräda följ med fast ni är osäkra, ni behöver ju inte vara där hela dagen. Vi kommer köra på många olika spots, man behöver inte köra på alla.

SÖNDAG DEN 12/2-06, SAMLING HAMMARBYHÖJDENS T-BANEUPPGÅNG DEN FRÄMRE OM MAN KOMMER FRÅN STAN, OM NI HAR NÅGRA FRÅGER SÅ ÄR DET BARA ATT RINGA. hare bra så ses vi på söndag ;)

Jibbsession STHLM
oj, jag TORR jag har sagt det i typ tre dagar nu att söndag passar bäst :P

ta med SPADE också ni som kommer.
påsar, pulkor osv..

Jibbsession STHLM
king! men vill´ken tid på söndag typ?
det är snowboard vinter OS grejjs på söndag hela dagen men det var vel skit samma kanske.

Jibbsession STHLM
Tyvärr så kom jag inte till dagens session jag blev så sen så jag tänkte att det inte var nån idé att komma alls så jag bestämmde mig för att stanna hemma och plugga istället.

Det gick säkert bra utan mig så det gjorde nog inget.

Jibbsession STHLM
grabbar och flickor ska vi inte dra igång en session idag? =)
lite sent påtänkt kanske men vore skojj :)
fint väder och allt ju

Tillbaka
Topp