Jippijajjajjippijaj har köpt ny hoj:)

Prahna

Ny medlem
Nu har jag köpt ny hoj. Min gamla var från 1993....man vågar inte ta med en så gammal hoj ut i skogen. Man vet ju inte vad som händer...

Nu till vad det blev:)

Ram: Easton Whiskey Pete
Växlar vevar lager kedja mm: XT
Hjul: Mavic crossroc UST DISC
Bromsar: XT skivbroms fram o bak
Dämpare: Marzocchi MX comp ETA
Sadel: SELLE ITALIA SLK TRANS AM GEL FLOW
Styre sadelstolpe mm: Pazzas billigt, men funkar, hyfsat lätt med.
Handtag: Yeti med "plastram"
Pedal: Shimano 515

Vad tror ni? Kommer jag bli nöjd:) Eller skall jag ändra på nägot? Jag har fortfarande chansen...Är det något som bör vara annorlunda enligt er experter inom MTB?

///Mats

Visst är det, jag är som på moln:)
Men tyvärr kommer den inte förrän nästa vecka....de skall bygga och greja...

///mats

Grattis! Skönt med en riktig cykel när man ska ut och plågas i skogen under sommaren!!!

Lill-Rosa: Är du avundsjuk på alla som får vara med om något i livet eller? Enda sättet att få berätta för likasinnade är ju att berätta om det på freeride! När man pratar skidåkning med de flesta icke-skidåkare-kompisar så brukar man bara få ett blankt ansikte till svar.

Och det är ju också så att har man lyckats med något ballt så vill man berätta om det. Sen finns det säkert en del testostoronstinna tonåringar i din egen ålder som använder freeride som ett hävdelseforum inför sig själv. Troligen för att man är soäker på sig själv...

Men det är väl nästan larvigare att klaga på nivån på ett forum än att skryta på det? Jag har inte mycket till övers för jibbing och parker, men ignorerar istället dom flesta inlägg som har med det att göra... Skapa dina egna trådar istället för att kräkas på nån som är skitglad över sin nya hoj...

För det är ju bara korkat att skriva "inte riktat mot dig men...", varför skriver du det här då. Skriv det i en egen tråd!

Gnällpip!

Låter som en jävligt fet hoj! XT funkar kanon och kedja/kasett slits inte lika mkt som XTR. Möjligtvis kan en XTR bakväxel vara en investering ur andrahandsvärdessynpunkt. Se nu till att du anmäler dig till något långlopp! http://www.langloppscupen.com

Tillbaka
Topp