Jl

• Trådstartare Trådstartare GustafoSkimaster88
  • Start datum Start datum
G

GustafoSkimaster88

Guest
Jl
JL (Johan Lindeberg) har släppt en skidklädsserie med byxor och jacka. E det någon som har sett den? Har den typ snölås och så? Jag är intresserad.

Jl
hahahaha FÖRDOMAR!!!!!!! :O
nee.. jag fattar va ni menar, men det här är inte så. Den här e seriös och jävligt cool, inte bratigt eller så

Jl
Ärligt, tror ni att JL gör bra skidkläder? Kan tänka mig att det är långt ifrån i kvaliten och funktion än Lundhags, Peak, Extrem bara för att nänmna några!

Jl
Va? Ska dom seriöst börja golfa på vintern nu också stockholmarna? Har man två handskar på sig då eller? Berätta mer!

Jl
asså JL har faktiskt schyssta funktionsmaterial i deras kläder. Faktiskt så tror jag att den e schysst men lite ömtålig ;)
Jag har en kort Canada Goose, går dom att köra me när det e kallare?

Jl
faktum ÄR att jag ska faktiskt åka i Hammarbybacken (och Val´disere i 3 veckor sammanlagt i vinter) eftersom jag e me i DIF:s alpina ungdomslag! :D

Jl
Asså problemet är att bra märken e så jäkla dyra... Asså JL-jackan gick på 3.. Det e för dyrt. Pappa e dumsnål (ni vet hur halvrika gubbar är...) så jag får hålla sträng budget på skidkläder. Utrustningen i annat är bra. Men just kläder ska gubben snåla in på.. :S

Jl
Ja herregud. För ditt eget bästa. Köp en riktig jacka. En goose är ju hur tjock som hellst. Kan vara onöjligt att en sådan skulle andas som en goretex eller liknande. Sen ser det faktiskt otroligt töntigt ut med goose i backen. Kan hålla med om att den korta goosen är snygg på gatan...

Jl
3lappar är billigt ändå det :-) Men det är som med allt annat. Antagligen väldigt mycket märkets skull...

Jl
joo, men farsan va... Han e sån där "man behöver inte dyra-kläder-med-märke"-person.. Han lär väl tvinga mig att dras med min 8848-skidjacka som iofs är bra men den e ljusblå, vit och svart.......

Jl
Gustaf du måste fan vara en jefla Östermalmstattare eller liknande!? Alla fattar väl att man inte kan åka i turkarnas favoritkläder JL!? Vad gör du på denna hemsida?

Jl
Äre så! Äre så! Äre så! haha.. om de skulle battla mellan Haglöfs och JL på Plus så skulle jag faan spela in det på dvd och göra en collectórs edition med namnet så minns vi när Sverker målade papperskorgen JL gul!! :D

Jl
Hörru!!! Ta det lugnt! Jag e ingen brat! Jag råkar bara ha en sån jacka för jag tycker den är snygg! Är du rasse eller? Vafan e d för fel på turkar? Jävla lantid

Jl
Det är väl roligt att de också släpper en skidkollektion, För det är väl ingen som tror att de har "stegjärns-åkare" eller nitbälte-jibbers som målgrupp?
Gillar man att åka skidor lite lagom, typ en vecka/år i Åre så kan man väl iaf få ha lite stylade skidkläder?

DISCLAIMER
Jag har inte sett kläderna och tror inte att det än nåt för mig men tänkte slänga in en positiv vinkel i diskutionen.

Jl
TACK!! :D Fast jag åker typ en månad om året i alperna och sen tränar jag regelbundet i DIF:s juniorlag :D

Jl
Vad är nästa steg? HENRY LLOYD jackor Nudie jeans och fett backslick med pilotbrillot kanske?

Jl
nudiejeans är det inget fel på, lite punk rock style på det hela.

men ungar med Lloyd jackor som inte vet vad segelbåtar är, har man fått nog av.

Jl
japp! Jag seglar men jag går fan inte i d jävla HL-jackorna.. Töntigaste som finns

Jl
haha!! gustafo köp dig dendära söta JL overallen så blir de perfect. ja kommer skratta ut dig om ja ser dig åka i djurgårdens skidklubb med den/////
snaken

Tillbaka
Topp